Bok Love - Therese Villarente and Kurt Fick

257 0 0
                                    

Tungod nimo I'm twice the girl I was beforeAko ra gud pero ikaduha-onLarge, extra large, and a little bit moreSukad nagka-uyab, sige lang ta'g kaon     Ayaw huna-hunaa di na ka gwapaWala'y pulos bisa'g unsaon paghiyakMiss Universe ka sa akong mataLupig sila sa imong world-class bagtak                                                                                                                       Pirteng dako-a ining atong gugmaNgilngig pa ni's mantikaong humbaPramis this is pinakalast nga extra rice plus Potato Corner friesUgma lang 'ta magdiet hakay manambok baya gyud ni ang in                                                                                                                           la ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah abMm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mmm                                                                             Si tatay nangutana mabdos ba daw koSi nanay nangukay'g sinina nga bag-oDili masud akong nawng sa selfiePasensyahi nalang kay akong lovelife healthy (Lagi!)                                                                                           Pirteng dako-a ining atong gugmaNgilngig pa ni's mantikaong humbaPramis this is pinakalast nga extra rice plus Potato Corner friesUgma lang ta magdiet hakay manambok baya gyud ni ang in                                                                                                                 (Walay sakit sa kasing-kasing ang atoang labing-labing)Na! Ngaon ta'g kuan na lelelelechon sa Talisay(Walay sakit sa kasing-kasing ang atoang labing-labing)
Ay! Kuan na lang... Siomai sa TisaDili nalang ta maglalis uy kung mag-away nalang man gani ta
(Walay sakit sa kasing-kasing ang atoang labing-labing) Pwede boodle fight nalang                           Pirteng dako-a ining atong gugmaNgilngig pa ni's mantikaong humbaPramis this is pinakalast nga extra rice plus Potato Corner friesUgma lang ta magdiet hakay manambok baya gyud ni ang in                                                                                                                          La ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah abMm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mmmLa ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah abMm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm mmm

          

Song LyricsWhere stories live. Discover now