Mereka telah berkumpul di ruang tamu .
"Ade ape mama nk bincang ?"tnya nmjoon ."ok jgn terkejut sgt ehh keputusan yg mama dgn papa buat ni adalh muktamad"kata hyojin"Papa dgn mama nk satukn kamu berdua ,tiade bntahan" kata sujoon .
"What papa dh gila ke nk suruh joon kwin dgn org yg kita tk thu latar belakang dia ?entah2 dia ni pembunuh ke and pelacur ke ??!mn kita tahu papa? Pa please pertimbangkan blik keputusan papa mama tu !!!."kata nmjoon dgn perasaan marh .
"Joon papa tk ajar kamu ckp mcm ni !! Mn adap joon!! Tkde2 keputusan kmi muktamad "kata sujoon sambil menarik hyojin dn terus menaik tangga untuk ke bilik nye .
Youngmin yg tdi nye tenang terus menangis teresak-esak dgn kata 2nmjoon tdi .
"Ahhh pasl kau lh ni .ape istimewa sgt kau ni ,bodoh btoll lh kau dasar betina sundal btol!!!!" kta nmjoon sambil menolak kepala youngmin berulang kli .
Youngmin sekadar menangis dn tk mmpu nk buat ape2.
Pov nmjoon
Ahh bodoh btol lh knp dgn dia !!! Ahh rasa mcm neraka plk rumh ni baik kluar sekurg2nye tk hadap muka dia .
Aku bersiap2 untuk lepak bersama bangtan yg lain .
Sampai saje di cafe aku terus melangkah kedlm cafe itu dn mencari kelibat ahli bangtan yg lain .Pov bangtan
"Heyy joon dh sampai pon kau .knp lmbat ?" tanya jin .
"Sorry jln sesak ,sorry lgi sekli "katu nmjoon tersenyum pahit dn lantas duduk di sebelah jimin .merka semua memakai mask kerana takot kene serbu dgn army .
"Joon kau knp mcm takde mood je?? "Tanya jimin yg dari tdi diam .
"Tkde ape ahh problem sikit je "kata nnjoon
"Jgn tipu aku joon aku knl kau " kata suga
"Aishhh mmg problem besar dia ingat dia sape nk pakse aku suruh kawin dgn permpuan mana tah "kata nmjoon melepaskn geramnye
"What kau kene kawin weii muda lgi kot joon ,ape yg x sbar sgt !" kata v smbil ketawa tk leh kawal .
"Kau ingat aku nk kwin sgt ke , ape aku nk jwab dgn maneger kita ahh?? confem korg tkde leader mcm aku lgi " kata nmjoon smbil memndg v tajam .
"Hyung jgn ckp mcm tu ,hadoii perempuan mn yg istimewa sgt smpai parents hyung suruh kawin cpt 2 ni ??" tanya jungkook kpeda nmjoon.
"Korg thu kn bapak aku krje ape ofc ade org jual ank sbb tk mmpu byar guna duit"kata nmjoon
"Ohh ape2pon kami nasihat kn kau jgn patah kn hati parents kau berdosa tau !
Kami akn cover kau supaya pihak bighit tk thu pasl ni ,ok "kata jhope yg cuba menyedap kn hati si namjoon.ahli yg lain sejutu dgn ape yg jhope kate."Hmm tgok lh "kata joon .
Mereka berbual dn meluangkan masa bersama -sama sampai larut mlm .Skip mlm
No pov
Lps dinner sujoon ,hyojin dn young min just duduk di ruang tamu sambil melihat tv .tiba2 nmjoon balik dan baru masok ke pintu utama ,mereka melihat nmjoon pelik kerana lgkh nmjoon ke arh mereka .nmjoon duduk dn memula kn bicara.
"Nmjoon setuju papa " kta nmjoon pendek .
Sujoon dgn hyojin terkejut."btol ke ni ,joon? " kata hyojin yg masih terkejut dgn perkataan ank nye tdi .
"Ye" kata nmjoon pendek .
"Mcm mn young min ? Setuju ?" tanya hyojin kpde young min .
Young min sekadar menYE kn soaln hyojin .Nmjoon tersenyum sinis ."ok majlis kamu bermula 6 hari dari sekarang " kata hyojin teruja ."abg jomm uruskn majlis ni " hyojin sambil mengajak sujoon .
"Ok" kata sujoon dn terus mengikut hyojin ke bilik .
Di ruang tamu tinggal nmjoon dan youngmin.
"Kau jgn ingat aku kawin dgn kau ,aku boleh terima kau dlm family ni .fhmmm!! " nmjoon .
"Fhm "kata youngmin sambil menahan sebak dihati .-------------------------------------------------
Sorry pendek
YOU ARE READING
Debut-RM ✅
RomanceDengan ego nmjoon buat cinta youngmin kuat dn kukuh tanpa ragu2 terhadap nmjoon. saya nk dengar satu saje dari mulut awq nmjoon'iluvu' -youngmin @obsesmin