Chap kli ni focus dkt pasangan pal-bong dan so-ra yee enjoy🤗
Let's start
Sdh lima bln lebih pasangan ini duduk di london .pal-bong masih dgn ego nye. So-ra tempat segala pelepasan nafsu pal-bong .pal-bong strees dgn kerja nye dan selalu mabuk untuk menghilangkn strees nye.dgn mabuk jgk so-ra menahan sakit apabila ditibai oleh pal-bong.
Ting tong!!
So-ra yg baru tersedar dari lena nye tros belari kearah pintu utama .terbuka saja pintu terserlah lh pal-bong yg serabai ." Pahal lmbat !" Kata pal-bong dan menunjal kuat kepala so-ra.so-ra pasrah ."maaf awq saya tertido tadi ehh!"so-ra tros menyambut lengan pal-bong yg terhuyung hayang masuk ke dlm apartmen yg mereka dua duduk .so-ra bawa pal-bong ke kamar mereka berdua dan membaring kn pal-bong perlahan lahan. Pal-bong melihat tajam kearah so-ra membuatkn so-ra tidak selesa .so-ra mebuka satu persatu butang baju kerja yg di pakai oleh pal-bong.so-ra berlalu ke dapur untuk mengambil air untuk pal-bong.
So-ra membantu pal-bong meminum air masak itu ."awq nk tukar baju tak ?" Ujar so-ra perlahan ."aku tknk pakai baju panas " ujar pal-bong keras.so-ra membuka baju yg dipakai oleh pal -bong perlahan takut dimarahi .jujur perangai so-ra berubah apabila sdh berkahwin dgn pal-bong .hati nye bagaikan tisu dan diri nye jadi lemah .
So-ra membawa baju tadi kedalam bakul baju kotor .so-ra menutup lampu dan membuka lampu tidur di bahagia pal-bong .pal-bong sdh lena dari tadi .so-ra memanjat katil dan berbaring menghadap pal-bong ."saya sayang awq "sora menguncup dahi pal-bong perlahan agar tidak mengganggu lelaki itu.mata sora tertutup dan cuba menenagkan hati nyr yg tlh dilanda sebak .
Pagi keesokannye
"awq sarapan dh siap jom makn" ajak so-ra .pal-bong akur.suasana dimeja mkn amat sunyi.so-ra tidak berani memulakan perbualn .
"Bsok aku nk flight pegi malaysia nak ikot x? " ujar pal-bong.. "Nk !" Kata so-ra teruja.dia tahu aunty kim ade kat malaysia."pack barang aku sekali "so-ra mengaguk berulang kembali.teruja benar bdk sorg ni.Dlm flight.
So-ra melihat pal-bong yg sdh tidur di sebelah nye.mulutnye mengukir senyuman kecil.comel apabila melihat pal-bong tidur.so-ra menyandarkn badn nye dan tertido sambil menggengam kemas tangan milik pal-bong.
Skip
Tingtong!!
Hyojin berlari ke pintu utama .dia terpaku ."pal-bong,so-ra!" Hyojin terus memeluk figura yg dia amat merindui.sujoon ,nmjoon dan youngmin timbul di muka pintu .youngmin menyorok di belakang nmjoon.nmjoontersenyum melihat youngmin."jgn risau sayang dia dh sihat" nmjoon tergelak."ehh jom masuk mesti penat kn dudk dlm flight" mereka berjaln kearah ruang tamu rumah itu .so-ra tenang apabila melihat laut yg terbentang luas di belakang rumah." Youngmin -shii ingat saya lagi?" So-ra tersenyum manis.youngmin mengaguk ."saya mintak maaf dkt nmjoon dn awq sekali sbb perbuatan keji saya tu skrg saye dh sedar " nmjoon tersenyum sambil melihat youngmin disebelah nye. Pal-bong sdh tersenyum sinis ."kami maaf kn" kata youngmin dan so-ra tersenyum lega."ahh dhh jom mkn aunty dh masak mknn malaysia korg mesti kene try !"mereka tergelak dan mengaguk."awq sambal petai ade ?" Ujar sujoon kepada hyojin."mesti lh ade ~" mereka tergelak .sdh menjadi mknn fav sujoon di malysia.
Skip
So-ra mendekati pal-bong yg duduk di buai menghadap laut yg luas terbentang itu.pal-bong yg hanya memakai singlet dan kemeja tidak berbutang membuatkn lelaki itu super kacak.so-ra berdiri di sebelah buai itu."hmm" pal-bong berdehem apabila melihat so-ra termenung .so-ra tersedar dari lamunan nye dan tertunduk .takut dimarahi ."meh duduk sini " kata pal-bong sambil menepuk nepuk ruang di buai itu. Dgn teragak agak nye so-ra duduk.suasana jadi sunyi hanya bunyi ombak 2 kecil diantara mereka."adakh ni honeymoon kita awq?" Soal so-ra yg masih menunduk ."hmm mungkin" balas pal-bong sambil memandang so-rayg menunduk malu itu ." tempat mcm ni lh boleh hilangkn strees "ujar pal-bong kembali merenung laut ."hmm btol" pal-bong tersenyum.tiba2 pal-bong menarik tgan so-ra dan berlari kecil ke arah pesisiran pantai itu .so-ra yg masih dgn muka shook nye .pal-bong mengengam kemas kedua dua tagn milik so-ra .so-ra masih menunduk . Jari milik pal-bong menolak perlahan dagu milik sora supaya menghadap nyr."sayang" Ujar pal-bong dgn penuh kelembutan.air mata milik so-ra mula mengalir .persaannye bercelaru ,mungkin?
"Heii sayang kanape nangis" so-ra kembali menundukkn kepala nye."aku mintak maaf " so-ra memandang kembali lelaki di hadapan nye dgn esakkn tangisannye."aku gagal jadi suami kau ,aku gagal jaga kau,aku gagal beri kasih sayang kat kau " kata pal-bong dgn suara sebak .apabila pal-bong ingin menyambung katanye jari milik so-ra melekat di bibir nipis milik pal-bong ."saya yg salh " kata so-ra yg masih melihat dgn keiklasan mata milik pal-bong."saya mintak maaf"ujar so-ra lagi.pal-bong memeluk tubuh so-ra erat.so-ra menyembam kn muka nye di dada pal-bong .Namjoon dan youngmin yg menjadi penonton kepada pasangan muda itu memeluk sesama sendiri .air mata youngmin mengalir .mungkin kisah merka berbeza tapi youngmin amat memahami persaan so-ra itu.
T to the B to the C
YOU ARE READING
Debut-RM ✅
RomanceDengan ego nmjoon buat cinta youngmin kuat dn kukuh tanpa ragu2 terhadap nmjoon. saya nk dengar satu saje dari mulut awq nmjoon'iluvu' -youngmin @obsesmin