#1

1.7K 30 3
                                    

Czekałam na ten dzień dwa tygodnie. Chciałam jak najszybciej znaleźć swój Daddy Dom. Przed samym wejściem na scenę byłam cała zestresowana. Czy ja zrobiłam coś nie tak ? Weszłam i nic, żadnego szmeru, spuściłam wzrok, myślami byłam przy moim wyglądzie, "czy mój strój jest odpowiedni ? " . Włosy mają kasztanowy odcień, dwa kucyki spięte kokardami. Duże brązowe oczy i pełne usta w których znajdował się zużyty już smoczek, ubrana w krótką różową sukienkę z falbanami, nogi były przyodziane w białe zakolanówki i różowo białe pantofelki. A w swoich rączkach trzymałam pluszową świnkę.

- Lucy, 19 lat, 155 cm wzrostu, dziewica ! - Usłyszałam już znajomy głos osoby prowadzącą aukcję. - Zacznijmy od 300 tysięcy !

- 500 - usłyszałam

- 650 - w tym momencie mogłabym powiedzieć że, oczy prawie mi
wyszły gdy usłyszałam ile pieniędzy chcą na mnie wydać.

- Milion ! - krzyk kogoś z tyłu rozniósł się po pomieszczeniu i w tym momencie upuściłam swojego misia, więc musiałam się po niego schylić co było trudne ponieważ, nogi miałam jak z waty.

-Milion po raz pierwszy!

-Po raz drugi !

-Sprzedana !

Zostałam zaprowadzona do pokoju numer 6 gdzie miałam czekać na osobę która mnie kupiła, mam nadzieję że nie będzie taki jak Master.

-Cześć słoneczko - O mój Boże ! Nic nie odpowiedziałam tylko wpatrywałam się w niego jak w obrazek.

- Tak, Tak, wiem że jestem piękny ale teraz chodź, tatuś zabierze Cię do nowego domu, moja baby girl - Kiwnęłam tylko głową i ruszyłam za nim do auta.

---------------------------------------------------------

Pierwszy rozdział już jest ! Mam nadzieję że wam się podoba :D :D

Little GirlOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz