Bella benim yanıma gelip sen benim canımı elimden almaya mı çalışıyorsun ben senin gibi ne varoş kızlar gördüm bende sinirlendim dedim ki bak bella okula yeni geldim kavga çıkarmak istemiyorum ağzını topla .Bellada bana toplamazsam nolur dedi bellanin saçını tuttuğum gibi tahtaya vurdum kanadı kanamasına aldırmadı ve bana diziyle karnıma vurmaya başladı bende saçını çekip dizime tekrar vuracakken arkadaşlar müdür yardımcısına kavga ettiğimizi sölemişler müdür yardımcısıyla konuştuk ikimizde disiplin cezasıyla uzaklaştırma aldık annemgil bunu öğrenince beni okuldan aldırdılar .Ben candan vazgeçmedim palme benim en iyi arkadaşımdı ondan canın numarasını aldım onunla birkaç gün konuştuktan sonra cesaretimi toplayıp ona buluşalım mı dedi .Can bana peki olur yarın buluşalım musait misin dedi musaitim dedim.Kafam çok karışıktı yarın ona hoşlandığımı sölicem ama nasıl Allahım kafayı yiyicem düsünmekten ya tek derdim oda değil ne giyicem saçımı nasıl yapıcam en sonunda bulmuştum .Annem yanıma geldi yarın nereye gidicen dedi bende ne düşündüğümü söledim bana peki git ama geç kalma ve hayır dese bile kendini üzme dedi .Tamam benim canım annem dedi .Bana kızım birazdan yemek hazır diyip aşağı indi.Ben tekrardan kıyafet seçimine döndüm kısa omzu açık bir t-short yırtık darpaça bir kot bi spor ayakkabısı seçtim ve yattım .Sabah kahvaltıyı yapıp canın yanına gitmek için yola koyuldum canın evine gelmiştim gerçi ev mi demeliyim yoksa saray mı bilemedim neyse zili çaldım kapı açılırken .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç
Teen FictionBurada yalnız bir kızın hayat hikayesi anlatılıyor .Merak edenler için devamını yazıcam.