Dezamăgită💔

20 12 0
                                    

Eu plec și Vlad apare.
Nu il baga in seama pe Jack.
Mă întreb,oare..Va putea fi vreodată o fata ca tine alimentata de iubirea unui golan?
Atunci am plecat direct acasă.
Nu știam ce să mai zic..Oare chiar ii plac?Ori își bate joc de mine?Chiar nu vreau asta..Toți și au bătut joc..
19:00
Mama pleca in oraș.
Sora mea vitrega doarme la prietenă ei cea mai buna,Fatima, iar tata este la serviciu.
Așa că,rămân singura..
Mă schimb in pijamale și îmi las parul ușor pe spate.
Voiam să sting becurile din casă,când sună soneria.
Mă duc speriata la ușă.Nu știam cine e și de ce ar venii la ora asta la noi acasă?
Deschid ușa.Nu era nimeni.
Spun"Bine că știți să face toți doar mișto."
Dau sa intru in casa,când mă împiedic de o piatra.
Habar nu am de unde a apărut acea piatra..
Dar..Atunci a apărut Vlad și m a prins.Am tipat.
L am împins și am mers furioasa in casa.Dar el m a prins de mana și m a tras spre el.
Mă uitam la el,el de uita la mine..Dar era prea perfect să fie adevărat..
El îmbrăcat decent..Doar eu eram in pijamale ca un copil de clasa a 2-a.
E:Vlad!Lasă mă în pace!Ce,vrei și tu să îți bați joc de mine?
V:Tinkerbell,ești singură fata care mi-a luat mințile cu totul.Nu am cuvinte sa exprim ce de întâmplă la mine in inima.Parca explodează.Ma gândesc numai la tine,nu intelegi?
Chiar vreau sa vorbim.Ma primesti?
E:Off...Intra!
V:Deci..Vreau să știu neapărat ce s a întâmplat cu viața ta.
E:..
Îi povestesc tot..Iar el se pare că înțelege..
V:vai...Îmi pare rău..
E:eh..Ai trecut 7 ani de atunci...Deja am cam uitat..
V:Off...Cred că ar fi mai bine să plec..Vorbim Maine la școală,da?
E:Da.
El mă pupa ușor pe obraz și pleacă.
Eram așa fericită..Parca era un vis.
A doua zi,m am trezit la ora 7:20.
O să intarzii.
Așa ca,am luat doar ce am găsit la îndemână.
Mai exact,un tricou alb cu niste papagali pe el,o jacketa mai scurta,albastra.Pantaloni scurți și pantofii mei roz cu portocaliu.
Mi am prins parul in 2 codite spic,mi am luat ghiozdanul și am plecat.
Ajunsă la școală,toți se uita la mine că la felul 12.
Ajung insfarsit în clasa și mă pun in banca.Observ că Vlad nu mai e in banca cu mine.Vad că toți râd.
Îmi fac curaj și zic"Vlad?Unde e?"
Nu a venit,poate încă e prea drogat de aseară,zise Zeyna.
Zeyno,cum adică?Întreb eu îngrijorată.
Zeyna răspunde râzând.
Nu știai că Vlad e un afemeiat și jumătate?Eh,daca nu știi.Aflii acum.Am aflat toți din școala ca cica Vlad aseară a fost cu nu știu ce fata...fosta lui,cred..A,gata.O cheamă Ambar.E una bruneta,cu parul lung,ochii verzi ca smaraldul.Dar toți zic că pe cât de bună e(știi in ce sens) e și o ușuratică.Iar Vlad sigur și a petrecut noaptea cu ea.Toti din școala au văzut poze pe internat.
Atunci,am plecat în baie.M am spălat bine pe fata..Lacrimile nu mi se mai opreau..Ochii începuseră să mi se facă roșii..
Așa că,încet,încet am mers acasă..
Nu mai aveam chem de nimic..Chiar de nimic..Când eram convinsa ca mă iubește..
Sunt o proasta.
O să stau acasă toată ziua și o să plâng.Asta o să fac.O zi frumoasa..Foarte..sper să il uit.
Next?

Soy TinkerbellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum