Idézet horoszkópra szabva. Mi lenne a csillagjegyed alapján legjobban hozzád passzoló idézet a sorozatból.
♈Kos:
A világot élvezni kell, nem pedig félni tőle.
♉Bika: Szerintem valaki vagy a barátunk, vagy a szerelmünk, nem lehet mindkettő.
♊ Ikrek: Érezni jó, bármennyire is fájdalmas. Az érzések tesznek minket emberré, jóvá vagy rosszá.
♋ Rák: Ne azon nyafogj, hogy ki nem vagy, inkább vállald fel önmagad.
♌ Oroszlán:Semmi értelme hazavágni az életemet olyan dolgok miatt, amik nem is érdekelnek.
♍ Szűz:Én nem vagyok hívő, az ember megszületik, megöregszik, majd meghal, ez a világ rendje.
♎ Mérleg:Csak azért, mert sokat beszélek, még nem biztos, hogy tudom is, miről
♏ Skorpió: Néha borzalmas dolgok történnek jó emberekkel.
♐ Nyilas: Tudod mi a jó a buszozásban (...), a végtelen út. Van idő gondolkodni, és megfigyelni az embereket a hétköznapi életükben.
♑ Bak: Manapság az ágyból kikelni is veszélyes, de élni kell az életünket.
♒ Vízöntő: Egy egész világ vár rád odakint, csodás városok és művészet és zene, valódi szépség, és az egész a tiéd lehet.
⛎ Halak:Azt hittem, a legszörnyűbb dolog a világon, ha elveszítjük szeretteinket, de tévedtem. Az a legszörnyűbb dolog a világon, amikor az ember rájön arra, hogy saját magát vesztette el.
Na ezek lettek volna az idézetek, direkt nem írtam oda, hogy kitől származnak, lehet találgatni, egy kis emlékezet frissítés 😂