Профилът на Шин Хосок:
Шин Хосок (Уоно) е ulzzang. Не харесва да бъде наричан така, затова предпочита думата "суперзвезда". Той е изключително известен в интернет заради външния си вид и има много последователи и дори фенове. Учи в университет, където се занимава с музика. Той има много таланти и е добър ученик, противно на чуждите очаквания.
По характер е самовлюбен, самоуверен и арогантен. Харесван е от много момичета, има чувство за хумор, но се мисли за по-добър от останалите и очаква всеки навсякъде да се държи добре с него и да го харесва, защото досега винаги е получавал такова отношение през целия си живот. Но когато попада на Ина, той остава шокиран, че има човек, който не желае да има нищо общо с него.
Обича да полага грижи за външния си вид и да тренира, за да поддържа тялото си, което влияе положително на имиджа му. Плейбой е и не е от най-състрадателните хора. Но някои неща се променят.
⚫️ ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
Профилът на Ина:
Ина е гимназиална ученичка без много приятели. Има една най-добра приятелка, която обожава Хосок. На пръв поглед Ина не изглежда много общителна, но пред Хосок се превръща в най-саркастичния и наперен човек. Това вероятно се дължи на факта, че в началото тя го ненавижда. Мила е и не създава неприятности. Емоционална е, въпреки че се опитва да крие това, но за Хосок тя е прозрачна. Той може да види всяка част от характера ѝ, която тя не показва пред него.
Ина, за разлика от Хосок, не обича да се упражнява. Тя обича да спи и обожава животните. Забавна е и се опитва да бъде позитивна, но невинаги ѝ се получава. Обича да снима природата и света около себе си и качва по-малко свои снимки.
Въпреки добрите си качества, тя не е много известна в училището си, защото може да изглежда плаха и срамежлива. Неуверена е в себе си, въпреки че докато си пише с Хосок, от обичайното ѝ поведение няма и следа.
Дали те двамата ще успеят да намерят истинската същност един на друг?
--------------------------------------------------------------------
Аз се завърнах, обаче с нова история. Едва ли някой ще я прочете така или иначе. 😂
Моля ви, хора, ако новата ми texting история достигне до някого: четете повече фенфикове с Monsta X! Толкова са невероятни, талантливи и прекрасни... Защо малко хора ги оценяват? 😶
Действието се развива в Instagram. Сама съм си правила профилите (фалшиви са и са дело на фотошоп). Ако някой прочете това, ако иска да изкаже мнение и за профилите. Това е по желание. Всичко е по желание, ама...
Надявам се някой да прочете това... Моля ви, моля, моля... Ще се радвам да получа и коментари... Много ли съм нахална? Не? Да?
Май ще ми се наложи скоро да изтрия историята скоро поради факта, че съм се депресирала, защото никой не я чете. Ако някой добър човек все пак попадне на нея и прочете това - да е жив и здрав! Желая му всичко най-добро на този човек... Благодаря ви!
YOU ARE READING
Texting with a "superstar" |Wonho|
RomanceЖанр: Романтика, Драма Главни герои: Wonho (Monsta X) - Shin Hoseok; Kim Yoo Jung - Inna; I.M (Monsta X) - Changkyun; Hyungwon (Monsta X); Seunghee (CLC) Поддържащи герои: Monsta X Резюме: Ина винаги бе мразила хората, които бяха известни в социални...