O sa incep prin a ma prezenta...Ma numesc Amie,locuiesc in Ploiesti,am 17 ani,ochii verzi,par saten deschis,1,65m,iubesc filmele,cartile si muzica rock.Imi petrec foarte mult timp online,am ocazia sa intalnesc o varietate cat mai larga de personalitati.Prima mea dragoste a fost in mediul online,intram pe diferite siteuri,pana am dat de o persoana care mi-a atras cu adevarat atentia,da Andrei,despre tine e vorba,obisnuiam sa vorbim ore in sir pana noaptea tarziu si parea ca subiectele de discutie nu se vor termina niciodata.Imi placea genul lui de baiat,parea bun,dragastos,sensibil,parea ca ne potrivim atat de bine,chiar din prima seara imi batea inima atat de tare de emotii,cumva stiam ,poate chiar presimteam ca o sa ma indragostesc de el.Nu aveam nici cea mai mica idee cum arata,dar in prima seara l-am visat,nu avea o fata,era doar un suflet si cumva am stiut ca e el,eram noi doi sub un copac inflorit si ne iubeam,nu i-am spus niciodata de acest vis.Am continuat sa vorbim zile la rand,treceau saptamani,apoi luni,inca nu stiam cum arata,imi era prea rusine sa-i cer o poza ,iar el dintr-un motiv sau altul nu imi cerea.Usor,usor am inceput sa glumim despre noi ca si iubiti,pana am ajuns sa ne certam,atunci mi-a marturisit ca ma place si l-am crezut,eram indragostita nebuneste de el si am primit si o poza,era frumos,chiar genul meu de baiat brunet,ochii caprui,inalt.Bineinteles ca nu a tinut mult aceasta "relatie" m-am pomenit ca pur si simplu nu mai vorbeste cu mine,asta timp de 2 saptamani, iar ca replica am primit "daca nu am mai vorbit de atata timp,e de la sine inteles ca nu mai suntem impreuna,nu?!?!" ,dar pentru mine nu era...Apoi bineinteles ca a bagat-o pe aia clasica "n-ai facut nimic gresit,pur si simplu nu ma simt eu pregatit"...Se gandise si el intr-un sfarsit sa ma anunte si pe mine, nu stiu de ce,probabil din suferinta,fiind prima data cand ma indragostesc si probabil si frica ca nu voi mai gasi o persoana cu care sa ma potrivesc atat de bine,cu care sa vorbesc atat de deschis (ce prostii),am inceput sa ma umilesc in fata lui implorandu-l sa nu se desparta de mine, bineinteles ca nu i-a pasat,eu am ramas cu suferinta,de el nu am mai auzit nimic,mi-a trebuit un an sa-l uit,un an pentru o relatie online.
CITEȘTI
Sociopat
RomanceDragostea adevarata rasare de unde te astepti cel mai putin tocmai asta o face atat de speciala,iar intesitatea ei te copleseste in totalitate.