(Din perspectiva lui Evelin.)
Mă trezesc buimacă si cu o durere insuportabilă de cap .Cred ca tipul de la bar de aseară
mi-a strecurat câte ceva in băutură. Pentru ca nici nu mai știu cum am ajuns acasă și sunt
mai mult decât sigura ca la al doilea pahar nu am mai vrut sa accept dar mâinile mele acționau
fără voia mea si nu știu unde am pierdut numărătoarea. Oare Tiff a ajuns acasă ..nu îmi
amintesc sa o fi văzut azi dimineața sau poate ca doar eram prea amețită.
Îmi fac curaj sa mă dau jos din pat si îmi dau seama imediat că am făcut o greșeala , o pereche de
de pantaloni pe jos , cureaua , tricoul , boxeri ceva nu e în regula , hainele sunt aici dar nimeni
nu e in patul meu . Mă uit pe perete iar când zăresc tabloul cu Tiff si Dafa prietenul ei
îmi dau seama ca de fapt nu sunt in camera mea. Nu mă chinui sa îmi mai iau si halatul pe mine
si cobor la parterul minunăție noastre casa in pijamalele mele negre . Poate d-au de partenerul
meu de joaca din seara precedentă.
Ajunsă în bucătărie dau de o Tiff furioasă și de un Dafa mult prea amuzat. Pășesc timidă în bucătărie
Tresărind la contactul tălpilor mele cu gresia rece . Mă așez la masa si observ ca cei doi prieteni ai mei se uita la mine ca si când ar aștepta ceva .
- Ok... sa întâmplat ceva ?
- îți jur ca daca mai vi o singură dată atât de beată acasă eu cu mana mea te omor Evelin.
- Cineva nu sa trezit bine in aceasta dimineața Eu una am o durere insuportabilă de cap ..nu mai reacționa așa , ști ca nu sa întâmplat așa ceva până seara trecută...dar chiar nu știu ce sa întâmplat cu mine .
Mă uit la ea și îmi dau seama ca si ea e conștientă de asta , dar ceva totusi o enerva . Mă uit si spre Dafa si observ ca un zâmbet șiret ii străbate fata .
- Draga mea prietenă Eva. Aseară ai fost in stare de ebrietate și in loc sa ajungi în camera ta ai venit la noi ..se pare că micuța mea Tiff e supărată că nu a primit aseară nimic din cauza ta . Și nu ai intrat doar peste noi , dar nu ai mai vrut să pleci cred că nu realizai in ce situație eram...nu ne-ai lăsat nici pe noi sa plecam si am adormit odată cu tine..
- Ah asta explică hainele de pe jos .. Tiff îmi pare rău .
- Se mai întâmplă, nu sunt supărată dar trebuia sa mă descarc puțin .
- Iar tu dragul meu Dafulica dacă îmi mai spui Eva atunci săraca Tiff chiar nu va mai putea primi nimic de la tine..niciodată .
- Ok fetelor eu mă duc pana la service ..ne auzim mai târziu .
- Fugi lașule .
- Și eu te iubesc Eva.
Iar în acel moment am sărit de pe scaun scopul meu fiind sa ii arat blocului din fata mea de ce nu e bine ca nu mă asculta . Dar normal al lui bodyguard sa poziționat în fața mea apărând șobolanul pe care ea îl numește iubit. M-am grăbit in camera mea , am făcut un dus m-am îmbrăcat si am plecat la sala.
Telefonul îmi suna , vad numărul si răspund imediat .
- Aștept de mult timp sa mă suni .
- Ouuu ..se pare ca a mea Eve ă rămas la fel de înțepata cum a fost si in prima zi in care am văzut-o .
- Da Ron . Doar ca acum e Blonda spun si un surâs îmi scapă fără să vreau.
- Hmm ..suna interesant . Hai ca nu pot sa stau mult la telefon , ce am vrut sa te întreb, vrei sa te întorci? Chiar am nevoie de tine .
- Cu cea mai mare plăcere .
- Ok , ce spui de seara asta ?
- Sigur Ron , dar pot abia după ora 23:30. Până atunci sunt la defilare .
- Ah da , chiar am auzit ca Eve a mea a ajuns un model destul de cunoscut si căutat.
- Poate îți faci si tu prezenta , ști nu strica sa mai ieși puțin din aceeași rutină zilnică.
- Poate Eve. In orice caz te voi suna si mai târziu sa îți spun mai multe detalii.
- Aștept cu nerăbdare.
- Te pup pitica.
- Si eu Ron.
Chiar îmi era dor ...de 5 ani am tăiat orice legătură cu acea viață si nu știam când va mai veni momentul care mă va readuce acolo unde îmi place cel mai mult . Cu Ron am mai ținut legătura dar niciodată discutând despre vechea mea viața. Toate astea până azi , azi într-adevăr o să fiu eu .(La media o avem pe Eve)
CITEȘTI
Jocul secretelor
General FictionEa e Evelin ziua , seara se transforma în Eve. El si pericolul sunt la grămadă. Ea un model de invidiat în New York. El un concurent desăvârșit , cel mai bun în cursele ilegale cu motoare . Ce se întâmplă când apare singura persoana care îl poat...