{KARAKTERLER}

1 1 1
                                    

YAĞMUR: Gücü su oluşturabilmektir. Yani etrafındaki her hangi bir madde ile ihtiyaci olduğu zaman su oluşturabilir. Bu su hortum derecesinde etkili de olabilir, yoksa bir pet şişedeki su kadar az da olabilir. Bunu belirlemek Yagmur'un elinde olan bir şeydir.

TOPRAK: Bir insana istediklerini soyletebilir. Yani ornek verirsek; biri konuşurken onun beynine kendi istediklerini aktarip , istediklerini demesini sağlar. Fakat bunun sonucunda karsidaki en küçük ihtimal bayilir, en büyük ihtimal ise felç kalir. Ve ayrıca bu sayede insanların zihinlerini de okumuş olur.

DURU: Gördüğü her rüya geç olmadan yaşanir, fakat gördüğü ruyalari hatirlamasi biraz zor olur onun için. Yani her gördüğü ruyayi hatirlamaz. Hatirlamasi için beynini zorlamasi lazim fakat zorladiginda kendine zarar verebilir.

CEMRE: 3 tane insani hic bir delil birakmaksizin öldürme şansi var. Eger 4. insani istemeyerek de olsa oldururse kendiside ölür.

HAYAL: Bütün güçlerin toplamidir. Yani bütün güçlere sahiptir fakat ölüm gücü hariç. Fakat her bir gücü kullanmak için arkadaşlarından izin alması gerekiyor. Eger izin almazsa o kullandigi gücün gerçek sahibi zarar gorecektir.

YİĞİT: Yok olma gucune sahiptir. Yani bir anda ortadan kaybolabilir.Işınlandigi yer genellikle hiç ummadigi yerler olabilir.

BURAK: Elektrik gücüne sahiptir. Yani elektriği istediği zaman kullanabilir. Karsisindaki insana sarilma gibi tepkimelerde bulunmasi için özel bir kolyesi vardır o olmadan kimseye dokunamaz. Eger dokunursa karsisindaki kişi elektrik gucu ve kendi gucu birleşerek ölür.

MERT: Zamani durdurabilme gücü vardir. Zamani baslattiginda herkesin kulaklari agirir. Bu yüzden de çok yapmamasi lazim.

Güç sahibi karakterler simdilik bu kadar. İleriki bolumlerde elbet girenler olabilir.  Karakterlere oyuncu bulmayacagim, kendi kafanizda olusturursunuz zaten. Hepsi lise ogrencisidir.Yorumlarinizi bekliyorum. Bolum en kisa zamanda isteğe göre yayınlamaya calisacagim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜÇ: ÖLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin