Sabah demeye bin şahit ister bu ne karanlık böyle.
Içeri biraz hava girsin diye camı açmamla kapamam bir oldu.
Kıçım dondu uleeen.
Lavaboya gidip yüzümü yıkayacaktım ki kapıyı açmamla çığlığı bastım. Kardeşim kapının önünde yatıyodu. Ve pis pis sırıtıyordu.
"Ne istiyosun velet çabuk söyle işim var"
"Buydan geşmek işin paya veymen geyek"
Ağzının ortasına bi tane çakıcaksın var yaaa
"Ne parası çocuk git babamdan iste"
Omuz silkti "banane babam veymiyo ki"
Bir 'ay dont keyr' bakışı attım ve üstünden atlayarak lavaboya koştum. Yüzümü yıkadım ve aynaya baktim.
Hay tipimi...
Kapıyı açtığımda karşımda annemi gördüm.
"Sonunda uyanmışsın saatin kaç olduğundan haberin yok heralde" dedi kucağindaki 3 yaşında kardeşimin saçını çekmesine aldırmadan.
"Anne bu gün pazar bırak da bu gün uyuyayım ya" iç çekip odama çekildim.
Telefonu elime aldım ve mesajlara bakmaya başladım. Tabi ki Whatsapp.
'3 sohbetten 200 mesaj'
Cuş ama bu kadar mı seviyonuz lan beni hemen kimlerden geldiğine baktım.
En başta sınıfın grubu var. Hiç aldırış etmeden sildim grubu.
Sonra Hilal ,14 mesaj ondan gelmiş.
"Bu gün dışarı çıkmamız lazım sana anlatacaklarım var"
"Heyyy"
"Lagggn"
Ve boyle saçma sapan gormemi saglamaya calisarak attığı bi çok mesaj var.
Ama bi saniye bi sohbet daha kaldı. Bu kimden ki acaba?
Telefona bakmamla çığlık attım. Tabi içimden yoksa annem beni öldürür.
Mesaj Okyanus'dan gelmiş. (Ay ben bu çocugu 2 yıldır seviyom lağn ) "Selam tatlı şey ;)"
Allaahh ay ben ne yazam ay ben nerelere gideeem.
Hemen Hilal'e ekran shot (evet biz boyle diyoruz) gönderdim. Ve tak dakikasında cevap:
"Ohaaaggg"
"Eveeet ne yaziyim"
"Selam yaz ama sımayli koyma hevesli sanmasın."
"Tamam tamam merak etme."
Cevabımı yazdım ve gönderdim. "Selam."
Bunları yazarken yüzümde oluşan gülümseme hayatım boyunca orda kalacak sandim ta ki..
"Canım hemen valizini topla."
Ses annemin sesi..
"Ne oldu neden?" Yüzümdeki ifade görülmeye değer.
"Kore'ye kuzeninin yanına gidiyosun. Yaz boyunca orada kalacaksın"
Bunu bi kaç gün önce söylesen mutluluktan kendimi camdan atardım. (Kore'ye olan zaafımı anlayamazsınızz ) Ama tam Okyanus'la görüşme hatta çıkma şansım varken mi ha say bitch ha??
Tabiki bunlari içimden söyledim yoksa terlik kafamda çukur olusturabilir.
"Ama neden?"
"Hep Kore'ye gitmek istediğini söylemiyo muydun? Al sana fırsat kuzenin tatil için yanında seni istiyomuş. Sana oraları gezdirecekmiş."
İyi halt etmiş
Iç geçirdim "peki" dedim.
Annem odadan çıktığı gibi kendimi yatağa atarak bağırmaya başladım.
Muhtemelen annem sevinçten saniyordur. Nah sevinçten.
Şimdi ben Hilal'e ve Okyanus'a bunu nasıl söylicem. Hilal beni öldürecek.