Setelah beberape hari Amir menjauhkan dirinya dari berjumpa Aira .. Akhirnya dia pasrah sebab dia rasa kosong bila dia tak bergadohh dengan Aira ..
Aira seperti biasa dengan sikap datang lambat dia .. Dia terlihat pintu pagar tu hampir nak tutup dia lajukan langkah nya .. Dia pelik bila tak de pengawas dekat pintu pagar .. Aira melompat kecil untuk melepasi masuk ke dalam lintasan sekolah ..
Selamat !!! - dia menjerit kecil ..
Amir Habib yang duduk di tembok tepi pagar perhatikan saja gelagat Aira .. Amir tersenyum dan mengadu dalam hatinya
~ Aku rindu aksi comel kau nii Aira - luahnya
Amir sambung kembali ..~ Ape yang selamat !!?? - tanyaku kepada Aira ..
Entah mane silapnya Aira ingin terjatuh kebelakang
TETAPI !!Sempat diselamatkan oleh Amir Habib dengan menggunakan buku log lalu ditetak nya ke pinggang Aira .. Mulanya tadi Aira ingin jatuh kebelakang akhirnya jatuh ke depan .. Nasib sempat Aira tahan dengan tangannya kalau tak habis muke dia free2 cium lantai tar yang legam tuu ..
~ Kau okey tak ??? - tanya Amir rasa bersalah ..
~ Hishhh lain kali kalau tak nak sambut biar jelah jatuh kebelakang.. Sakit tapak tangan aku ni .. - kata Aira sambil menunjuk kan tapak tangan nya yang telah merah dan calar balar tuu ..
~ Elehhh !! Kira okey aku tolak kau ke depann... Kalau kau jatuhh kebelakang tadi kann senang2 je kau dapat risiko otak beku .. Bersyukur sikit ...
~ Yolar2 - pasrah Aira berkataAira memandang Amir lama sehinggakan Amir sendiri gelisah dia takot terpaku lagi dengan mata hazel milik Aira ..
~ Ini tak boleh jadi - guman Amir Habib ...
~ Kau pandang aku pahal - Amir menengking nya ..
Aira terkejut terus malatah ..
~ Aku rinduu kau !! - Aira mengucapkan
Niat Amir untuk buat Aira melatah terhasil jugak ... Amir Habib tersenyum mendengar luahan hati Aira lagi2 apabila melihat wajah Aira seperti kena jemur matahari sekarang nii ..
~ Terima kasihh .. Aku pun rindukan kau !! - Amir membalas sambil memberikan senyuman machonya ..
Mungkin Aira malu disebabkan tu dia terus menonong jalan ke hadapan ..
~ Aira !!! - jerit Amir
Aira pusing..
~ Nanti waktu rehat aku rawat tangan kau okey !! ..
Aira tersenyum dan berlalu pergi ..
P/S SEMOGA TERHIBUR 💕
YOU ARE READING
Please !! Be Mine
RomanceAMIR HABIB seorang yg hottest sebagai ketua pengawas dan pelajar yang cemerlang terasa tercabar dengan sikap seorang gadis yang bernama AIRA UFAIRAH apabila dia mula mengambil tugas meronda pintu pagar dan Aira pula seorang yang bersikap sesuka hati...