Killer Clown

6 0 0
                                    

Hahahahah."terima kasih banyak tuan kerana telah mengambil saye untuk memperlakonkan watak killer clown tu di dalam rumah hantu nanti. Saya janji saya akan buat rumah hantu tuan rumah hantu palaing misteri di abad ini selepas dioelrang masuk diorang xkan keluar lagi Hahahahahahahahh!" kataku," apa maksud kamu?" tanya encik Haris. "Ahh? Xde ape2 saye cuma terlalu excited tulah yang sume bende ngarut keluar hahahaha" kataku "peliklah kamu ni " kate nye.

Kerja ku bermula pada pukul7:00 p.m. nanti. Skang jam tunjuj kol 3:00 p.m. maksudnye ade lagi tiga jam sebab pukul 6 aq dah kena gerak g temoat kerja tempat kerja aq jauh.
Jadi aq guna masa yg terkuang nie untuk menyediakan alatan ku. Pisau,parang,skru driver,driller,scotchtape,racun dan tali.

Titititititi (x tau bunye sebenar harap2 fahamlah) jam ku telah menunjujkan jam 6 telah tiba aq bersiap2 dan pergi ke keretaku dan gerak ke temoat kerja.

Sesi rumah hantu telah tiba dan aq amat sedia untuk misi ku ini.

"Hahahahahahhahahahah" gelakku bagi menakutkan mangsaku dan akhirnye aqberjaya menangkap mangsaku." aq kat mana ni " kata mangsa ku itu " kau dah bangun,bolehlah aq buat misi aq nie" kataku " hah misi ape? " tanye nye "misi mencantas MAUT " aq sengaja mnekankan perkataan maut itu. "Dah sedia " tanyeku. Mula mula aq drill telinga die,paatu aq korek mata dye and then aq lepastu aq kelar leher dye. Aq kaku kejap sebb aq x tahu kat mana nak letak mayat pompuan nie. Jadi aq tanam dye dalam dinding. Setelah selesai kerja aq oulang kerumah dan smestinya aq bawa balik barangku dan tukar baju kerana aku tidak mahu ditangkap polis aq ni pandailahh." hahahahahahahahahbaaq. gelakku. Oh mungkin ade yg x paham lagikan so kite bagi flashback.

Flash back

Seorang pesakit mental berjaya melolos kan diri dan tidak dapat dijumoai harap semua penduduk mengunci sekua tingkap dan pintu kerana pesakit ini dipercayai telah ditangkap pada 7 may haritu kerana membunuh dan kajian menjumpai bahawa dia mempunyai sakit mental.

"Hahahahahah bodoh punya berita aq dah tuka perwatakan aq menjadi killer clown dan aku akan cari kerja di rumah hantu dan sambung membunuh" kata ku sambil menghirup secawan darah mangsa aq tadi.

End flashback

Selepaa aq kerja di rumah hantu tersebut aq pon lari kerana telah bisan di sini sebb rumah hantu ini dipaksa untuk ditutup kerana hari makin  ramai pengunjung hilang . hahahahha kau rase sape punya kerja of course lah aq.

Jadi hati-hatilah klu anda pergi kerunah hantu mungkin kau mangsa aq nanti hahahahahhaha

Hope korang enjoy please vote and leave a comment for me to read if anything rase macam x best ke make sure to leave the complain in comment section below author akan update 2 cerita baru setiap hari kayy

Sekian

Hati2 tau klu pergi rumah hantu ni saje author nak pesan takut2 nanti terjumpa ke 'dia' tu.

PSYCOPATHWhere stories live. Discover now