O zii frumoasa de primavara,aerul era invaluit de frumosul miros al florilor,Audrey statea pe verandja admirandu-și gradina,se gandea la el ,se simtea pentru prima data fericita ,multumita de viata ei.Mama ei suferea de cancer ,Audrey ingrijind-o.
Iubitul ei Roscoe fiind un tanar frumos si inteligent pe care toata lumea il admira,si pe care toate fetele il voiau,dar el era al ei,doar al ei .Tatal ei fiind un om foarte avut.Roscoe avand o mama iubitoare,un tata intelegator si o sora dragalasa in varsta de 15 ani.
Ei erau impreuna de un an dar pentru ei trecuse o viata. Isi petreceau fiecare moment imrepuna,ei se iubeau enorm de mult si se sustineau unul pe altul in tot ce faceau.Roscoe o ajuta pe Audrey sa nu fie trista din cauza bolii de care suferea mama acesteia , iar Audrey ii oferea iubire si intelegere.
Dar Audrey nu stia un lucru.Parintii ei nu mai aveau bani pentru tratamentul mamei sale(Monica) asa ca tatal sau(John) a trebuit sa gaseasca o metoda de a avea bani.Acesta alesese o cale pe care mai bine nu o alegea.El furase de la un patron de club,un om periculos cu mari influente.
John credea ca totul e bine,ca nu va fii prins,si ca totul va fii exact ca inainte,dar s-a inselat....