Hee lieverd, dit is mijn nieuwe boek. Hope u like it:)
----------------------------------
P.O.V Kiki
Daar lig ik dan, voor de zoveelste keer op de grond. Eigenlijk doet het me niks meer. Ik bedoel, er is maar een iemand die om me geeft: Mette. Zij is de enige die iets om me geeft. De rest slaat me in elkaar of scheldt me uit.
'Omg Kiekje! Wie heeft dit gedaan?!' zegt Mette bezorgd en tilt me van de grond. 'Weer die kut jongens..' zegt ik zacht en er loopt een traan over mijn wang. 'Awh lieverd, kom we gaan even naar boven.' zegt Mette.
Als we boven zijn rent Mette gelijk naar de badkamer en pakt een zakdoekje. 'Hier lieffie.' Ik geef haar een lieve glimlach en pak het handoekje aan. Ik dep mijn wonden schoon. Als ik klaar ben loop ik naar de badkamer, haal mijn uitgeloopte mascara weg en doe nieuwe op. Ik trek schone kleren aan en ga op bed zitten.
'Mette, Kiki komen jullie er zijn mensen voor jullie!' schreeuwd onze soort van 'moeder'. 'We komen maa.' schreeuwd Mette terug. Ik grinnik ze haat het als iemand ma zegt.
Ik loop samen met Mette naar beneden. Ik doe de deur van de kamer open en kijk naar twee mensen die me aanstaren. Omfg dat zij Louis Tomlinson en Freaking Eleanor Calder! Iedeen begind te lachen. 'Oeps zij ik dat hardop?' Ze knikken en lachen nog harder. Ik wordt echt helemaal rood en kijk naar beneden.
'Maar lieffies, wij willen jullie graag adopteren willen jullie dat ook?' vroeg Eleanor lief. Wow wow wow. Mette en ik beginnen hefig te knikken. Ze glimlacht. 'Mette en Kiki willen jullie dan even gaan inpakken?' vraagt 'mama' ' Keey ma.' zegt Mette en we lopen naar boven.
Als we alles hebben ingepakt lopen we naar buiten. Mette zegt even haar vrienden gedach. Een brok komt in mijn keel, die heb ik dus niet.
'Kiki moet jij niet even gedach zeggen?' vraagt Louis aan me. Owh god. 'Uhm nee dat uhm heb ik net al gedaan...' zeg ik snel en stap de auto in. Louis kijkt me raar aan maar stapt ook in.
Als we in de auto zitten begind Mette met allemaal vragen te stellen.
'Waarom gingen jullie ons adopteren?' vraagt ze nieuwsgierig en kijkt ze doordringend aan.
'We vinden kinderen in het weeshuis zo zielig met alles wat ze hebben meegemaakt we wilde gewoon ze een beter thuis geven.' zegt Eleanor.
'Awhh dat is zo lieff!' zegt Mette blij. Ik glimlach en kijk weer naar buiten.
'En hoe oud zijn jullie?' vraagt Louis.
'Ik ben 14 en bijnaa 15.' zegt Mette blij. Wauw dat kind is hyper.
'Ik ben 14.' zeg ik en glimlach verlegen.
Louis knikt. Mette begind een heel gesprek maar ik volg het niet echt. Bij Mette lijkt het zo makkelijk. Bij mij lukt het gewoon niet. Ik ben zo bang dat ik iets verkeerds zeg, dus ik zeg maar gewoon niks.
Mette & ik zijn zo verschillend. Ik hou van jurkjes, roze, ballet en koekjes bakken. Ik heb bruin lang stijl haar en groene ogen.
Mette houd van stoere kleding, blauw, hiphop en grapjes uithalen met echt iedereen. Zij heeft blond lang golvend haar.
Mette P.O.V
'Dus je houd van dansen?' vraagt Eleanor aan me. Ik begin hevig te knikken. 'Ik heb een vriendin, Daniëlle zij is professioneel danser misschien kun je een keer met haar dansen?' zegt Eleanor. 'Omg! Dat lijkt me echt super leuk!' zeg ik blij en begin een raar dansje te doen. Eleanor schiet in de lach. 'Je hebt ech talend meid.' Ik glimlach.
'Hier is het.' zeg Louis en stopt bij een enorme villa. Mijn mond valt open. 'Holy wauw o my.. DAT IS ZO MOOI!' zeg ik en kijk naar de villa. Het heeft een groot zwembad en is ongeveer helemaal van glas met witte randen eromheen. Het is superrr groot en staat heel dicht bij het strand.
'Zoo vet!' zeg ik en ren op het huis af. Louis doet de deur open. Ik stap naar binnen en kijk om me heen. Wauw het is hier nog mooier dan buiten.
'Zou ik jullie kamers laten zien?' vraagt Louis lief. Ik en Kiki knikken en lopen mee naar boven.
Als we boven zijn zie ik twee kamer ongeveer naast elkaar. 'Hier is Mette's kamer.' zegt hij. Ik doe de deur open en kijk om me heen. Het is een hele grote kamer alleen er staat niks in.
'Uhm ik wil je inbeleefd overkomen, maar waar moet ik slapen?' vraag ik voorzichtig aan Louis. Louis schiet in de lach. 'Kijk daar.' zegt hij en wijst naar een soort hele grote I pad die in de muur zit. 'Daar op staan allemaal verschillende bedden, kasten, vloerbedekkingen, kussen en echt alles wat je voor je nieuwe kamer nodig hebt. Als je dat aanklikt wordt het binnen een uur bezorgd.' zegt Louis met een glimlach. 'SUPER COOL!' zeg ik en ren naar het Ipad achtige ding toe.
Als ik eindelijk klaar ben met bestellen loop ik naar beneden. Kiki zit op de bank te lezen en Eleanor en Louis zijn aan het koken.
Ik huppel vrolijk naar ze toe. 'Hee meissie heb je het kunnen vinden?' vraagt Eleanor. 'Uhu het was zo cool!' zeg ik en glimlach naar haar.
'Kan ik helpen?' vraag ik en kijk ze vragend aan. 'Neehoor ga maar het huis verkennen. Geloof me dat duurt wel even.' zegt Louis. Ik knik en loop naar Kiki toe.
-----------------------------------
Heee poepies dat was het eerste stukjee:) Hoe vonden jullie het? hihi:) Love uu sweeties x bentee
JE LEEST
Adopted by Elounor [one direction fanfiction]
Teen FictionDit verhaal gaat over Kiki en Mette. Hun ouders zijn allebij overleden en ze wonen in het weeshuis. Ze zijn totaal verschillens maat zijn toch beste vriendinnen. Hun hele leven veranderd als Louis Tomlinson & Eleanor Calder hun adopteren. Ze gaan v...