P.O.V Kikki
Als we het hele huis hebben gezien, roept Louis voor het eten. Ik loop naar de tafel toe en ga op een van de stoelen zitten.
'Ik heb pasta gemaakt, ik hoop dat jullie het lekker vinden.' zegt Eleanor met een big smile.
Ik grinnik en begin aan mijn pasta.
'Wowww ziek lekker!' gilt Mette en ik knik instemmend.
'Meisjes.. uhm we hebben een school voor jullie geregeld en morgen is jullie eerste dag.' zegt Louis voorzichtig.
Ik verslik me in mijn eten en begin hard te hoesten.
Iedereen kijkt me geschokken aan. 'Soorr..yy..' stotter ik en kijk aandachtig naar mijn pasta.
'Maakt niet uit, ik weet dat het moeilijk is voor jullie allebei, maar het wordt vast leuk!' zegt Eleanor en geeft me een knuffel.
Als we klaar zijn met eten zeg ik dat ik ga slapen en loop naar boven.
Ik spring op bed en zie dat er een cadeautje naast mijn bed ligt. Nieuwsgierig pak ik het uit.
'Omgg.. EEN IPHOOONNEEE AAAAAAA' gil ik en begin een raar dansje op mijn bed te doen.
Hij is roze en heeft een strikje op de bovenkant.
Ik loop naar beneden.
'Dankje.. voor de Iphone' zeg ik verlegen.
'Alsjeblieft meis!' zegt Elounor en aait over mijn haar. Ik grinnik en loop weer terug naar boven.
Ik pak mijn roze unicorn pyjamma en trek heb aan. Ik haal mijn make-up eraf, spring op bed en doe het licht uit.
Net voor dat ik in slaap slaap val hoor ik Mette nog keihard schreeuwen.
'OMG EEN FUCKING IPHONE 5!'
*next day* Mette P.O.V
Ik word wakker door iemand die op mijn bed springt.
'Louis zou je alsjeblieft NU VAN MIJN BED AF WILLEN GAAN bedankt' schreeuw ik en sta geïrriteerd op.
'Goedemorgen zonnestraaltje, lekker geslapen?' vraagt Louis ontschuldig en kijk me met puppyogen aan.
Ik geef hem een vernietigende blik, pak mijn kleding en loop naar de douche.
Als ik klaar ben met douchen pak ik mijn kleding. Ik doe een lichtblauwe spijker skinny aan, lichtblauwe bandeau, roze tanktop, witte lage allstars en mijn haar in een hoge knot. Ik doe mascara, eyeliner, bbcream en wacht lichtroze lipcloss op.
Als ik beneden kom begind Louis goedkeurend te fluiten.
Ik glimlach en word rood.
'Awwh Met je bent rood' zegt Louis plagerig en geeft me een knuffel.
Ik glimlach en knuffel hem terug.
'Hee' hoor ik Kikki verlegen zeggen.
Ik draai me om en kijk haar aan.
Ze heeft een roze jurk aan met bloemetjes die bij haar buis open is dus het is een soort van shirt, het 'jurkje' komt boven haar knieën en ze heeft lichtblauwe vans eronder. Ze heeft mascara, eyeliner, roze lipcloss, bbcream en een strikje in haar haar.
'Awhh so cute!' zeg ik en geef haar een knuffel.
'Louis je mont staat open' grinnik ik en dieuw zijn mond dicht.
'Sorry.. ik.. bedoel ik heb hele mooie dochters!' zegt hij lief en knuffeld ons. (an: geen pedo gedachtes hier haha)
Elounor komt aan lopen. 'Wauw jullie zien er mooi uit' glimlacht ze.
'Dankjee' zeggen we en lopen naar de deur.
'Gaan we?' vraagt Elounor en we knikken.
Als we aankomen op school stap ik uit en loop het schoolpein op. Kikki loopt naast me.
'Wow zijn zei nieuw?'
'Ziek hot'
'Die met dat blonde haar is van mij'
'Super verwende kinderen.'
Ik kijk geïrriteerd naar het meisje die het laatste zie en ze kijk bitchie terug.
We lopen naar de receptie toe.
'Mevrouw wij zijn nieuw en we weten niet waar onze lokalen zijn weet u dat misschien?' vraag ik beleeft en kijk haar vragend aan.
'Natuurlijk meisje, wat zijn jullie namen?' zegt de vrouw vriendelijk.
'Kikki en Mette Tomlinson'
Ze typt wat in en wijst ons de weg baar het lokaal.
'Hier is het dames veel plezier'
Ik doe de deur open en loop het lokaal in.
Iedereen kijkt ons aan.
'Jullie zijn vast de 2 nieuwe leerlingen' zegt de leeraar.
We knikken.
'Stel jullie maar even voor' zegt hij en kijkt ons vragend aan.
'Ik ben Mette Tomlinson, ik ben 14 jaar. Ik hou van dansen en zingen.' zeg ik vrolijk.
'Ik ben Kikki Tomlinson, ik ben ook 14 jaar. Ik zit op ballet en hou van eten' zegt Kikki en ik grinnik.
'Mette ga jij maar naast dominique zitten en Kikki naast Kim.' zegt de leeraar en ik knik.
Ik ga naast Dominique zitten. 'Hee' zegt ze. 'Hi' zeg ik terug
'Vind je het al leuk?'
'Mwa het is school dusja..'
'Hahha lekker dan, ja ik snap het' zegt ze lief en ik glimlach.
-----------------------------------
Hee lieffies, het 2de stukjeee. Bedankt voor al jullie lieve reacties! Ly x bentee
JE LEEST
Adopted by Elounor [one direction fanfiction]
Ficção AdolescenteDit verhaal gaat over Kiki en Mette. Hun ouders zijn allebij overleden en ze wonen in het weeshuis. Ze zijn totaal verschillens maat zijn toch beste vriendinnen. Hun hele leven veranderd als Louis Tomlinson & Eleanor Calder hun adopteren. Ze gaan v...