Serpil daha 4 yaşındaydı .4 yaşında olmasına rağmen hayatında o kadar olay yaşanmıştı ki o hala ayaktaydı. Gerçekten çok güçlü bir kızdı. O daha 4 yaşındayken dayısının ölüm haberi ile sarsıldı. O gün sanki büyüdü de herşeyi anlar oldu. Serpil dayısını çok severdi, onun ölmesi onu çok üzmüştü. Çünkü en sevdiği dayısını 2005 yılında öldürmüşlerdi. Serpil dayısını kimin öldürdüğünü sorup duruyordu insanlara ama kimse doğruyu söylemiyordu ona . O her gün dayısının mezarına gitmeye başladı. Onun her gün mezarlığa gitmesi akrabalarını rahatsız etmeye başladı. Akrabaları serpil' i uyarmaya başladı . Kolay mı en çok sevdiğin insanın toprağın altındayken onun huzur içinde olması. Bir gün öğrendi ki dayısının elbiseleri hastaneden gönderilmiş. Hemen eve koştu. Annesi ona dayısının kıyafetlerini göstermedi . Serpil o kadar üzülmüştü ki ağlamaya başladı. Annesi dayısının kiyafetlerini sandığa saklamisti o gider gitmez serpil sandığı açtı. Ne görsün dayısının kiyafetleri delik deşik kanlar içinde hemen elbisesini koklamaya başladı. Dayısının kokusunu içine çekti biliyordu ki Bir daha o kokuyu alamayacaktı. Serpil'in babasının 2. bir eşi vardı. Sürekli serpil'in ailesiyle anlaşamazlarmış. Öz annesinden 11 çocuk üvey annesinden 7 kardeşi vardı.serpil 7. Çocuktu 9 kiz 2 erkek kardeşi vardı. Annesi serpil'in abisine hamileyken üvey annesi onları çekemiyormuş. Annesinin özellikle erkek doğuracağına sinir oluyormuş.Annesi bebeği doğurunca üvey kadin o bebegi öldürmek için elinden geleni yapmış. Hatta çocuğunu bebeğin başına dikmiş. Ona demiş ki"Annesi ne zaman bebeğin yanından ayrıldımı bebeğin üstüne bas."Çocuğuda annesi gibi kötü kalpliydi. Bütün gün boyunca bebeğin başında bekledi. Serpil'in annesi anlamıştı onun niyetini yeni doğum yaptıgı için hali yoktu kalkmaya. Tek başına kalan annesi telefonla alt komşusunu aradı. Onun hemen yanına gelmesini istedi. Eğer gelmezse bebeğini koruyamayacağını söyledi.Alt komşusu hemen onun yardımına koştu.Biliyordu üvey kadının niyetini. Bebeği ile komşusu ilgilendi. Yıllar sonra annesi serpil 'i doğuralı 5 yıl olmuştu.Serpil 5 yaşındaydı. Bir akşam üvey annesinin gönderdiği bir adam serpil 'in ailesinin oturduğu eve gelerek onlara kapıyı açmalarını söyledi daha sonra evin pencerelerine vurmaya başladı.Adam ısrarla kapıya vurmaya devam ediyordu.Serpil kapıyı açtı ve kapının arkasına saklandı daha sonra adam bütün evi elindeki buçakla aradı. Serpil'i görmüştü ama galiba görmemiş gibi yaptı bunun sebebinin Serpil'in çocuk olmasıydı belki. Evin heryerini aradı ablası buzdolabının içine girmişti.Abisi su kazanının içine girmişti geri kalanlari öyle bir saklanmiştı ki hiçkimseyi bulamadı. Ama Serpil'i görmüştü belki daha küçük oldugu için ona kıyamadı. Adam evi terk etti.Serpil'i annesi o kadar merak etti ki kızına sıkı bir şekilde sarıldı.Ona " kızım kapıyı neden açtın dedi." Ama biliyordu onun daha küçük olduğunu o yüzden Serpil'e kızmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERPÎl
HorrorBir insanin küçükken yasadigi korkunç anlari , küçükken çektigi fakirlik ve tam hayati düzen içine giriyor derken çektigi ask acisi ve hayal kirikligi ...