chapter 1.

24 4 2
                                    

Huarghhhhh.....

Jimin:eh yuju, kau x senonoh ah.... Menguap x tutup mulut.

Yuju:biorlehhh.... Sebok jeh.aku ngantuk lah.

Jimin:mesti kau Lyn citer Kat wattpad an?

Yuju mengangguk pelan..

Jimin:aku dah agak! Aku kan dah pesan beribu Kali, jgn Lyn Sgt fanfic Kat wattpad tuh! Kau degil...

Yuju:apesal pulak aku x leh Lyn?

Jimin:kau tu, kena cukup rehat, fizikal and mental. Nanti kau sakit.

Yuju:ellehh, kau.... Nak nasihat org konon.kau tu! Main game sampai kol 3 pagi kan?

Jimin:mm-mana ko tt-tahu. Hak alah nak tuduh owg pulak.

Yuju. Tuduh eh? Ko lupa ke aku ni burung hantu and pengendap bersiri? Haa???

Jimin:okey okey... Aku mengalah. Memang aku main game malam tadi. Puas cik yuju?

Yuju:yeah! Aku menang lagi! Yuju is the best champion is mine forever!proud for my lifeu!

Jimin:ugghhh.

Hyungwoon:woi woi! Senyap ah! Saem telor dtg!

All:......

Hyungwoon:pe?

Yuju:ko memekak napw? Dah lah sebut nama tuh kuat kuat😥.

Hyungwoon:ha'ah lahhh..... Sowi sowi.

Hyungwoon ni memg selalu jadi nyanyuk. Banyk Kali dah kelas denda sebab dye. Mati aku dpt chingu gini Gaye wehhh😆.

Saem telor a.k.a ckg haha:annyeong class.

All:annyeong saem!

Saem haha:harini saya nak...... Bla... Bla.... Bla.....

---sementara di blakang class----

+jimin and yuju tengah berbisik+

Yuju:weh jimin!

Jimin:mende?

Yuju:semalam aku Ada bawak cekodok ah.

Jimin:dah tu?

Yuju:aku lupa nak mkn..

Jimin:so, cekodok ko tu Kat mana now?

Yuju:ni.....*tunjuk Tupperware yg Ade cekodok basi😂*

Jimin:mak aii...so,basi lah tuh?

Yuju:haah.....hah!

Jimin:wae?

Yuju:aku nak bagi cekodok ni kat saem haha lah...

Jimin:ko gila? Sekali dye highnote masa berak,abes satu sek bau weh.

Yuju:ye x ye gak eh..... Haa!

Jimin:ape lagi😑

Yuju:kita lari jek lah. Duk kat rooftoop. Amacam?

Jimin:urm.... Ok lah! Call!

Yuju:ok!

//tamat sekolah//

Yuju:weh jimun! Jom ah.

Jimin:gi mana? Org xde dah ni.

Yuju:gi.... Tuu....

Jimin:hah! Aku dah agak! Ko nak buat "ehem ehem"ngan aku kan? Walaupon aku ni byun, x bermaksud aku nak hilangkan dara bff aku sendiri.aku ni sayg bff aku tau. Susah dpt kwn yeoja mcm ko ni.aku ni ber-pfftt pdfttbskls.

Yuju:*tekup mulut jimin*dah abes dah? Membebel mcm mak nenek.

Jimin:yelah.. Aku xnk wt ehem ngan bff aku. Sakit kembar aku nanti. Kau ganas..

Yuju:kepala hotak hang! Aku nak gi letak bekal ni kat meja saem haha lah bongok! 😥..

Jimin:ek? Ouhhh hehe... Biasalah org byun...

Yuju:overthinking gile ko ni.

Jimin:well.... This is park jiminnie.

Yuju:wateva.💁

Jimin:weh yuju. Aku nak tnya leh x?

Yuju:mende?

Jimin:knp ko....i mean.. Rumah ko.

Yuju:knp ngan rumah aku?

Jimin:buruk. Hehe.... 😅

Yuju:*hempas bekal kat meja saem haha*kau knp! Kau xde hak lah nak kritik umah aku sial! Ada aku kritik umah ko ke?! Serabut ah! Semua x paham aku!

Jimin:*terkejut*ak-aku x maksudkan pp-pon tdi.

Yuju:huh! Semua org sama je.  Dah lah X phm aku, pastu sebok nak kritik hal aku. Nyampah.*blah*

Jimin:haish jinjja... Ape aku buat nii.... Aku syg dye... No no no, aku cinta kan dye. Tapi, aku buat dye benci aku.. Haish....

(Yuju's home)

Yuju:saya dah pulang!!

O.yuju:wae ni yuju? Ada masalhka?

Yuju:xde lah omma...hah!ni,taeyong ade mintak duit x?

O.yuju:harinie xde lagi.sian kamu ye yuju.

Yuju:xpe lah omma. Yuju nak pergi kerja ni.

O.yuju:nae.... Hati hati.

Yuju:nae omma. Ckp kat suho oppa,duit dye ada atas meja yuju.

O.yuju:nae.

+++swagsupermarket😂+++

Yuju segera ke bilik persalinan yg di"khas"kan untuk pekerja yeoja.yujuMemakai t-shirt atau lebih jelas, yuju memakai uniform supermarket tersebut.walaupun dye memakai sebegitu rupa, ianya tidak mejejaskan kecantikan di wajahnya. Dye mengakhiri persiapannya dye memakai cap. Takut dikenali schoolmate😘.dye jugak menyembur perfume sebelum keluar dan menjaga kaunter. Owner spmrkt ni baek tau? Dye tahu yuju ni susah and still student. Sebab tu dye suruh yuju menjaga kaunter sahaja. Dye juga cekap math. So, xde bantahan.....

Semasa yuju leka mengira harga brg yg dibeli oleh pelanggan yg x putus putus dtg ke kaunter, tiba tiba customer tu panggil namanya.

Yuju!

Owh man......aku kenal suara tuh.holy shiteu!

Hwang

Sin

B.

*,Amacam? Okey? Senayanya dah tiga fanfic author buat sekali gus. Tapi satu author delete sebab dh hilg idea... Idea untuk fanfic ni membuak buak😅.author ckp awal awal ekh, ending citer ni sad. So,,sape yg suka sad ending, dipersilakan baca fanfic author. Author dah siap bentang karpet merah dah. Ke..... Nak warna pelangi? Kejap lagi author beli kat banggla jual karpet tuu. Okey! Kalau author lambat update, maybe author busy kot. Sebab author ni busy memanjang. Kalah ceo syarikat💁.author ada 3 exam beso uoollss... Tu jerh. Babai. See u.... Muah..*,..

MIANHAE [P.j.M]Where stories live. Discover now