YALNIZ 1 KİŞİLİK

20 2 0
                                    

Merhaba ben bilge.  7 ay sonra 18 yasimda olacagim. Hani bir kitap var ya ''sen benim 17 yaşımsın" diye ben o soylentiye inanmiyordum. Hadi canim diyodum. İnsan 17 yasinda gercekten sevebilirmi?  Daha aşkın ne demek oldugunu anlayabilirmi diyordum. Fikirlerim hala degismedi ama beni bu konular hakkinda bazi olaylar cok dusundurmustur.

Ben hic aşık olmadım. Nasıl bir duygudur bilmiyorum. Belki oldum da farkına varamadım. Orası tartisilir bir konu.

Beni dusunduren olaya gelirsek eger...
Hani size de olmustur kabul edin
Hayatiniza bazi insanlar girip cikar, bunlardan bazilari sizin icin onemli yada degerli degildir bu hayatiniza giren insanlaar hayatinizda 5-6 yil kalir belki ama yine de o kadar onemsemezsiniz tam hersey yolunda ortam iyi derken yine  birileri girer hayatiniza o 5-6 yilin onune gecer 2 gunde kendisini kaybetseniz yikilicak duruma gelirsiniz, darmadagan olursunuz ya...  Heh, O his iste

Simdi diceksiniz ki be alaka bu konu
Cok alaka azizim cok alaka. O 1 kisi 1 kisidir insandir digerinden farki nedir dersiniz, onu da aciklarim elbet

O 1 kisinin 1 fikri, 1 gorusu, 1 dusuncesi bile sizi degistirmeye yeterdir. 5-6 yilliktan alamamissindir bu bilgileri sen, sana bildigin seyleri anlatmistir o sayın 6 yillik...

Sen ise bildiklerinden kacar duruma gelmissindir yeni bilgiler gelir o 1 kisiden
Hayatinin merkezine sokarsin onu. Arkadas, kardes, sevgili, kari, koca, ama vardir bir sekilde hayatinda. 

##############################

Bir sure sonra kendinden suphe etmeye baslarsin. Ya ona yanlis bilgiler verirsem?, Ya ona zaten bildigi seyleri anlatirsam?, Ya beni acilacak yeni bir kitap, sularinda kaybolacagi yeni bi deniz olarak gormezse?....  İste bu dusunceler donmeye baslayacak beyninizde icten ice ona cok yakin davranicaksiniz cok deger vericeksiniz. Giderse yasayamazmissiniz gibi dusuneceksiniz. O ise coktan yeni yelkenlere, yeni bilgilere karismis olucak.

Ama bir secenek daha vardir belki kaybetmemek icin
Belki sizin ve oncekilerin vermis oldugu yeni bilgilerle dolup tasmis olucak. Hayatinda baska birini istemez hale gelicek o zaman belki birilerinin hayatina gercekten birseyler katmis olucaksiniz.

O zaman mutlu ölebilirsin azizim. Cunku hayatinda 1 kez olsun adam akilli birsey yapmis olucaksin, birseyi sonuna kadar goturmus olucaksin azizim. Artık mutlu ölebilirsin gerçekten.

-  sendeki benlik

SENDEKİ BENLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin