Bts:n keikka oli juuri loppunut ja sen jäsenet kim namjoon (rap monster), kim seokjin (jin) jung hoseok (j-hope), min yoongi (suga), park jimin (jimin), kim taehyung (V) ja jeon jungkook (jungkook) oli ajamassa takaisin asuntolaansa.
Edessä ajoi namjoon ja hänen vieressä oli jin.
Keskellä vasemmalla istui V ja oikealla saman ikäinen vähän vanhempi poika jimin.
Takana vasemmalla j hope, keskellä suga ja oikeassa reunassa jungkook.Jungkook jolla oli kuulokkeet päässä ja huppari päällä oli ollut koko päivän ja lähiaikoina jotenki alakuloinen, suga ja muut olivat huomanneet sen.
Sugan näkökulma
Katson jungkookkia joka vaikuttaa surulliselta. Tekisi mieli kysyä mikä on hätänä, mutta en saa sanoja suustani. Yht' äkkiä jungkookilta pääse pieni hymy. Hän katsoo taehyungia. V:llä on joku ihmeellinen side jungkookin kanssa. Ajattelen sen olevan vain hyvä asia että jungkookilla on tuollainen hyvä ystävä, vaikka joskus se pistää miettimään että onko kyse tosissaan vain ystävyydestä.
~surullisen ihmisen tarvitsee vain nähdä rakastamansa henkilö hymyilläkseen~
Taehyungin näkökulma
En tiedä mikä kookiella on, ja se on vaivannut minua jo pitkään. Milloin niinkin pirteästä pojasta on tuollainen tullut? Älä käsitä väärin, pidän silti jungkookista... ehkä enemmänkin kuin vain "pidän" voisin jopa sanoa että rakastan häntä...
Auton valot kohdistuivat asuntolamme seinään kohden ja namjoon pysäytti auton.
-ollaan vihdoinkin perillä. Kaikki ulos että pääsen suihkuun! sanoi namjoon naurahtaen.
Hyppäsin ulos autosta ja jäin odottamaan jungkookkia. Hetkisen odottelun ja namjoonin hoputtelemana jungkook lönsysteli tosi surullisen näköisenä ulos autosta.
Otin häntä molemmilla käsilläni kiinni hartioista. Mutta kookie työnsi minut pois. Kuulin kuinka hän kuiskasi niin hiljaa "anteeksi" että juuri ja juuri kuulin mitä hän sanoi. Hämmenyin tästä paljon.
Katsoin kuinka jungkook riisui kenkänsä ja meni huoneeseensa.
Jungkook jakaa huoneen jinin kanssa.
Namjoon ja suga jakavat huoneen.
Myös minä ja jimin jaamme huoneen.
J hope voitti vedon ja sai oman huoneen.
Kurkistin jinin ja jungkookin huoneeseen ja näin jungkookin kääriytyneenä peittoon yhä vaatteet päällä selkä oveen päin. Jungkook oli mennyt perimmäiseen sänkyyn, vaikka hänen sänkynsä oli oven puoleinen.
Pelästyin kun kuulin jinin äänen: "mitä teet?"
"En mitään.." mietin hetken mitä sanoisin:" jungkook nukkuu sitten sinun sängyssäsi" "heippa!"
Jin katsoi minua oudoksuen. Juoksin äkkiä omaan huoneeseeni. En tiedä miksi juoksin, ei mulla mitään syytä ollut. Ihan kuin kookieni katsominen olisi ollut jotenki rike...
Lysähdin sängylleni ja jimin tuli huoneen ja kysyi haluisinko iltapalaa. Kieltäydyin.
Yritin nukkua, mutta jungkookin tila vaivasi minua..
N. kahden tunnin kuluttua juuri kun olin nukahtamassa, sain yllättäen viestin jungkookilta:-Hei
-hei. vastasin.
-onko jokin hätänä?
-itseasiassa on.
-haluaisitko puhua?Jinin näkökulma
Pyörähdän sängyssä ja katson kelloa: 2:49. Katson jungkookkia, joka "nukkui" minun sängyssäni.
Jungkookilla oli puhelin kädessä ja pystyin puhelimesta tulevan valon ansiosta näkemään jungkookin silmät... punaiset silmät. Tullut varmasti itkemisestä.
-onko kaikki okei? kysyn huolissani.
-joo.. kuuluu käheä vastaus nuoren suusta.
Jungkook nousi sängystään ja oli kävelemässä ovelle.
-minne menet? kysyin ihmetellen.
-vessaan.Taehyungin näkökulma
Jungkook halusi tavata olohuoneessa.
Kun menin sinne kookie istui jo sohvalla. Istuin kookien viereen. Näin kuinka hän itki. Pyyhin hänen kyyneleensä ja kysyin mikä hätänä?
-elämä... tää kaikki. vastasi jungkook itkuisena. hänellä oli jo oltava kurkku kipeana itkemisestä, sen kuuli äänestä.
-mitä tarkoitat? Tämä kaikki?
sain lopulta kysyttyä.
-sinä.
-minä? Ihmettelin.
- niin kun tota...Jungkookim näkökulma
-tota... kuin minä... tai siis.. minä. Minä rakastan sua...
Katsoin äkkiä alas päin kun tajusin mitä tuli sanottua.
Hiljaisuus, se tuntui ikuisuudelta. Mitäköhän V huyng musta nyt ajattelee?
Tunsin jotain poskillani... tunnen nuo lämpimät ja pehmeät kädet. Ne on V:n. V kääntää pääni itseensä kohti ja suutelee. Vastaan suudelman intohimoisesti.Jinin näkökulma
Mietin mikä jungkookilla kestää ja pelkään pahinta... onhan hän ollut nyt lähi aikoina niin alakuloinen menen katsomaan vessalle. En näe häntä siellä. Käännyn vasemmalle ja näen jiminin haltioissaan katsomassa jotain. Menen katsomaan ja näen kuinka jungkook ja taehyung makaavat toisensa päällä ja suutelevat intohimoisesti.
Otan jiminia kädestä kiinni ja vien sen huoneeseeni.
-mitä sinä oikein teet? kysyin ihmetellen.
-menin vain katsomaan mikä V:llä kestää. Ja no niin... vastasi jimin.
-voit nukkua täällä. Sanoin siinä pelossa että jimin jäisi taas katsomaan kahden toimintaa..Jungkookin näkökulma
Tae suuteli minua yhä vieläkin päälläni kunnes nosti minut ylös vieläkin suudellen hän tönäisi minut seinää vasten ja jatkoi suutelemista. Tunsin kuinka hänen oikea kätensä alkoi kiemurrella yhä alemmas. Nyt se jo koskatti haarojeni väliä. Säpsähdin.
-kaikki hyvin? Tae kysyi niin lumoavalla äänellä.
-joo mutta en.. en ole ikinä ollut sillei... tiiätkös? Kysyin änkyttäen.
-ei se haittaa... luota vain minuun. Vastasi tae taas niin hempeällä äänellä outo virne kasvoillansa.
Hän oli kuljettamassa minua hänen ja jiminin huoneeeensa yhä suudellen.
-oota! sanoin.
-eikö jimin ole siellä?
-haha ei... se pervo kuules katsoi kun suutelimme. Ja lähti ihan eri huoneeseen.
-mut- en saanut enään sanottua mitään kun tae laittoi sormensa suuni eteen ja puraisi huulataan. Tae avasi huonee oven ja kaatoi minut sängylleen. Hän nosti hupparini ja alkoi suutelemaan vatsaani menien koko aja alemmas. Suustani kuului syvä "huokaus" ja Tae katsoi minua taas tuo sama virne päällään. Hän oli nyt alavatsan kohalla ja avasi vyöni salven, napin ja sitten vetoketjun. Kiduttavan hitaasti. Ennenkuin ehdin reagoida mitenkään Tae hyppäsi päälleni otti käsillään poskistani kiinni ja suuteli. Sitten hän meni takaisin, otti housuni pois ja sitten vielä ne viimeiset housut...Voitte kuvitella mitä tapahtui mut en haluu kirjottaa mitenkää yksityis kohatisesti koska tuntuu et kirjottaisin sit vaa jtn pornoo joten anteeks 😁 mutta voitte kuvitella mitä tapahtu.
Täs teil on aikaa ajatella 😂
-tae...
Näin kuinka taehyung katsoin minua ihmetellen.
-niin? hän kysyi.
-rakastan sua niin paljon... ja... ja mä oon tosi pahoillani viimeaikaisesta käytlksestäni.
-ei se mi-
En kestänyt hänen suloista hymyään ja kierähdim hänen päällensä ja suutelin häntä. Hän kierähti ympäri hänen ihanat kätensä vyötärölläni sillein että hän oli nyt päälläni. Naurahdin, ja kierähdin taas nyt hänen päällensä... taino ainakin yritin... mutta... putosin maahan 😅. Mun hyung vaan nauroi ja tuli kanssani maahan ja suuteli intohimoisesti. Hän katsoi syvälle silmiini noilla komeilla silmillää ja sanoi:
-minäkin rakasatan sinua mun oma kookie 💕.Tulee jatkoo...
YOU ARE READING
it will be alright💕
Fanfictionwhat happens when two guys taehyung and jungkook love eachother but love is not allowed... tarina suomeks joo en tiiä miks kirjotin enkuks 😅