1.část

89 10 0
                                    

Takže jak už všichni víte. Moje jméno je Jessica. Školu miluju i nesnáším. Miluju protože tam mám mnoho kamarádu a ehm nechci být namyšlená, ale vždy jsem středem pozornosti. To miluju na té škole. Miluju když se procházím po chodbách, holky zamnou utíkají a říkají mi jak jsem krásná, nebo když na mě kluci pískají. Mmm. No dobře konec vyhlubování. Jenomže jednoho dne se všechno zkazilo.

,,Crr,Crrr" zazvonil mi budík. Zvedla jsem svou línou ruku a vypla ho. ,,Máámíííí!!" zařvala jsem. Do pokoje vešla máma. ,,Copak je?" zeptala se. ,,Musím jít dneska do školy? Je mi nějak blbě" řekla jsem a chytila  sem se za břicho aby mi uvěřila že je mi blbě. ,,Jasně, na tohle už ti neskočím. Obléct a mazej do školy. V kuchyni máš snídani a svačinu" řekla a odešla do práce. ,,Bože" řekla jsem si pro sebe a pomalu se zvedla z postele.

Protáhla jsem se, rychle se namalovala, udělala jsem si drdol a oblékla si tepláky a mikinu. Kousla sem si rohlíku a vzala si svačinu. Konečně jsem vyrazila na zastávku za mojí kamarádkou Petty.

,,Ahooj" pozdravila sem ji. Ona se na mě ani nepodívala. Dívala se někam jinam. ,,Halloo Petty?" trochu sem do ní žduchla. Ale pořád nic. Podívala jsem se kam se dívá. Stál tam kluk. Rifle, mikina, hnědé oči, vlasy stočené nahoru, flexa a nádherný úsměv. ,,To se díváš celou dobu na něho?" zeptala jsem se. Nic neodpověděla. ,,Dobře jestli mě budeš ignorovat, tak s tebou končím" zařvala jsem. ,,P-promin co si říkala?" zakoktala a konečně se podívala na mě. ,,Kdo to je?" nenápadně jsem ukázala prstem na toho kluka. ,,Nevím, ale je úžasný. A má prý chodit na naší školu. Chápeš? Bože to je snad kluk mých snů" zase se do něj zadívala. ,,o můj bože" převrátila sem oči. ,,Co na něm vidíte? Gatě mu skoro za chvíli spadnou" zasmála  jsem se.  ,,To se nosí" řekla Petty. ,,Aha ale když se mluví o něm, tak hned promluvíš" zamračila sem se. Znovu sem se podívala na toho kluka. Zrovna se díval na mě. Nechápavě sem se na něho podíval  a on přišel ke mě. ,,Ahoj" řekl. ,,Čau" řekla sem hnusně. ,,Asi budem spolu chodit do třídy tak se chci seznámit" usmál se. ,,Jo tak to je fajn. Můžeš se seznámit  s támhle kupou holek, které nad tebou slintají a čekají než se jim představíš" falešně jsem se usmála. ,,Aha, jenom sem se chtěl seznámit... Jinak jsem Justin Bieber" mrkl na mě a šel za tou kopou holek.

- tak co líbí?:)

Nový BAD BOYWhere stories live. Discover now