Întâlnirea

49 0 0
                                    

Era o zi normala . Ies de la scoala , dar primesc un mesaj de la o prietenă să merg cu ea la Mc să mâncăm . Ajungem la Mc și îl văd pe Deniz ( un fost prieten ) care stă la masă împreună cu alti doi baieti . Trec pe lângă ei , dar Deniz mă trage de mână și începe să se bage în seamă cu mine . După ce am făcut cunoștință cu ceilalți băieți plec . După nici o oră primesc o cerere de la un băiat Andrei Șelaru . Mă uit la poze și îi dau accept . După vreo 5 minute îmi scrie ..
S: Hei
E: Heii
S : ce faci ?
E : am ajuns acasă , tu ?
  S : stau , mă gândeam la tine ..
  E: cum așa ?
  S : păi ești foarte frumoasă și mă întrebam daca vrei să ieșim ..
  Eram foarte surprinsă ca Șelly vrea să iasă cu mine .. da , știam cine e și știam că e vlogger că doar nu stau în peșteră ...
E : sigur , când și unde ?
S : pai  azi la 17:00 la Iulius Mall ?
E : sigur , ne vedem acolo
   Era ora 15:30 , mă pun să mă pregătesc că trebuie să arăt foarte bine pentru că merg la mall și pentru că merg cu Selly .
Era 16:30 și eram gata , aștept taxi -ul ca să ma duc la mall .
Ajunsă acolo , îl văd pe Șelly în față la H&M și mă duc spre el . Mă ia în brațe și mă strânge cât de tare poate el .. Dupa un film de 2 ore plecăm spre parcul Botanic . Acolo el se pune în genunchi și mă întreabă dacă vreau să fiu iubita lui . Normal că am  zis da . După ce am zis da , Selly îmi pune mâinile pe obraj și mă sărută dulce .
În seara aceea ne-am dus la hotelul în care era el cazat și nici nu intru bine în cameră că simt două mâini în jurul taliei mele . După ce mă sărută intens pe gât îmi da jos tricoul și ușor îmi deschide sutienul . Mă ridică de la sol și mă duce în pat unde începe să ma sarute pe gât coborând ușor în jos. .

Selly Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum