Öhöm öhöm dkkdkdkd meraba gençlik. Nasılsınız? İyisinizdir iyi iyi. Ben biliyorum sizi dkdkdkdkd. Konuşu ki çok soruyorsunuz hastalığımı. Evet bir gün geçicek mera etmez misiniz? Sorularınız sıkmıyor ama arkadaşlarımdan çok size yazıyorum. Cevaplıyorum ki daha çok yazmayın. Haplarım bitti yenileri geldi. Elimde ki yaraların fotoğrafını atarım ama sonra. Yüzümü 8K de göstereceğim. Benden cevap alamayınca arkadaşlarıma yazmayın lütfen. Niye kabayım en güzel soru. Gençlik samimiyet olunca cıvıtıyorsunuz. Beni tanımaya da çalışmayın istersen ben size kendimi anlatırım. İlk resim atan kızla şuan ki kız değişti mi? Hım Azcık değişti sadece eskiden güveniyordum şimdi güvenmiyorum. Puf sigara içmiyorum sormayın. Merak ettiğiniz daha yoktur umarım dkdkdkkd ve en önemli konu ben bu kitabı resimlerim için yaptım. Bana saçma sapan şeyler söyleyecekseniz özel alanımda değil de anket kitabıma yazın. Burası benim gözyaşlarımı attığım yer sizin benim hakkımda yorumlarınız için değil. Artık Azcık da olsa gösterdiğim saygı kimseye göstermeyeceğim. Bakıyorum kendilerini bir bok sananlar var ama ben burdayım ve umrumda değilsiniz. Az kıskanın canım az kıskanın.
Bunu sormuşsunuz. Güzel resim ama eski. Bb.