Teklif

711 50 101
                                    

Naruto

Bileklerime bağlı olan ipe bildiğim tüm küfürleri sayarken bulunduğum kirli depoyu inceliyordum.

Ryuda:Günaydın.Sen Naruto'sun değil mi?

Dudaklarıma küçük bir gülümseme yerleştirip konuştum.

Naruto:Klişe.

Ryuda:Hayır hayır bu klişe değil.

Yüzüne sinir bozucu bir gülümseme yerleştirdi.

Ryuda:Amacım seni öldürmek değil.

Gözlerimi Ryuda'nın arkasından sessizce yaklaşan Toneri'ye çevirdim.İşaret parmağını dudaklarına götürüp susma işareti yaptı.

Ryuda:Amacım sana ders vermek.

Toneri:Orangutandan öğretmen olabileceğini kanıtlamak isteyen Ryuda.Seni de unutmayacağız.

Ryuda'nın arkasına dönmesine fırsat vermeden ayağına tekme atıp düşmesini sağladı.

Toneri:Lan dangalak madem adam kaçıracaksın düzgün kaçır.Tek kişi ile adam kaçırılır mı?

Ryuda:Seni...

Toneri:Bebeğim senin gibi salaklar olduğu sürece dünya çok eğlenceli bir yer.

Naruto:Şu çeneni 2 dakika kapat ve çöz beni.

Yüzünü buruşturup kaşlarını çattı.

Toneri:Cık cık cık yeni nesilde hiç terbiye kalmamış.İnsan bir teşekkür eder.

Kaşlarımı çatarak ona bakmam onu korkutmuş olacak ki Hızla arkama geçip ipleri çözdü.

Naruto:Arabanın anahtarları arabada mı?

Toneri:Evet neden sordun?

Naruto:Ben çıkıyorum sen dönmenin bir yolunu bulursun.

Arkamdan ettiği küfürleri umursamadan arabaya bindim.

Hinata

Aşkı Ne sanıyordu?Sadece fiziksel zevklerden oluşan bir ilişki mi?Naruto'nun düşüncesi çok garipti.

Oysaki ben sevdiğin kişinin yanında olup sana sarılmasının aşk için yeterli olacağını sanıyordum.

Yatağıma uzanıp telefonumu elime aldım.Ne yapmalıydım?Belki de çok aceleci davranmıştım.Şarjı bitmiş olabilirdi.

Naruto:Hinata!!!

Kafamı sağa sola sallayıp yataktan kalktım.

Hinata:Biri bana sesleniyor.

Perdeyi çekip camı açtım.Altın sarısı saçlar ve gecenin karanlığında parlayan deniz mavisi gözler karşısında gözyaşlarımı tutamadım.

Naruto:Hinata seni çok seviyorum!!

Ağlıyordu.

Camı kapatıp odadan çıktım.Hızlı adımlarla merdivenlerden inip dışarıya çıktım.

Beni görünce mümkünmüş gibi daha da arttı gözlerindeki parlaklık.

Hinata:Neden ağlıyorsun?

Birkaç adımda bana yaklaşıp ellerimi tuttu.

Naruto:Çünkü gökyüzü sadece melekler ağladığında ağlar.

Eliyle gözyaşlarımı sildi.

Naruto:Çok güzelsin küçük melek.

Hinata:Sende gökyüzü.

Alnını alnıma dayayıp gözlerini kapattı.Sıcacık dudaklarını dudaklarıma bastırıp elini belime sardı.

Dudaklarımızı ayırıp gülümseyerek bana baktı.

Naruto:Hinata aslında Bunu bu sabah yapmam gerekiyordu ama bazı talihsiz olaylar yaşadım.

Derin bir nefes alıp cebinden kırmızı bir kutu çıkardı.

Naruto:İsteğini gerçekleştirmeme izin verir misin küçük melek?

Hinata:Evet gökyüzüm.

Gözyaşı(NaruHina texting)(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin