Beklenmedik Ses

129 7 0
                                    

Çok uzun yıllar önce bu kasabaya bir nedenden ötürü salgın bir virüs yayıldı.Bu virüs insanları olmadıkları bir canavara dönüştürüyor ve duygularını, hislerini kaybetmelerine neden oluyor.Virüsü taşıyanlara "TİMKRS" diyoruz.Timkrs'ların kasaba dışından gelen insanları kendilerinden biri yapmak için onlara dokunmaları yetiyor.Kardeşim hariç bütün ailemi timkrs yaptılar, artık ailem beni tanımıyor.Ve bunun intikamını alacağıma söz verdim.Ben burda kardeşim estely ile tek başımayım, kasabada timkrs olmayan tek biz varız.Kasabanın sınırına yakın bir yerde, bir kulede yaşıyoruz.Beni diğerlerinden farklı kılan şey ise sevdiğim biri tarafından öpüldüğümde 24 saat boyunca güvende kalmam.Ama ancak gerçek sevgi ile öpülürsem işe yarar.Böylece beni timkrs'a çeviremiyorlar.Bu yüzden her sabah kardeşimin beni öpmesine izin veriyorum.Onun böyle bir gücü olmadığı için onu timkrs'lardan ben koruyorum.Yeterince odaklandığımda bir bir timkrs'ı öldürebiliyorum.Bu sayede kardeşimi koruyorum.Onu gerçekten çok seviyorum.O benim herşeyim.

...

Karnımızı doyurabilmek için, sınırın dışındaki ormanda ava çıktım.Çok iyi ok kullandığım için kısa sürede iki tane sincap, bir tanede tavşan yakaladım.Yemeği estely'nin önüne koyduğumda bana teşekkür etti, çok aç görünüyordu.Bende çok açtım, iki gündür yemek yiyemiyordum.Ama yapmam gereken işler vardı.Kulenin etrafına ikinci bir çit çekmeliyim.Aşağı inip alet çantasını ve odunları aldım.Çiti çekmeye başladım.Hava kararmaya başladığında içeri girdim.Estely oturmuş somurtuyordu.

Lacie: İkinci bir çit çektim.

Estely: Bu bizi koruyacak mı?

Lacie: Sanırım...

Estely: Burda hapis gibi yaşamaktan bıktım.

Lacie: Dışarı çıkarsak ne olacağını biliyorsun!

Bağırmıştım.Özür dileyerek ona sarıldım.Ama böyle davranması beni üzüyordu.Bu benim seçimim değildi.Ailemi kaybetmek benim seçimim değildi.Onların nerde olduklarını bile bilmiyordum.Ağlamaya başladım.Estely bana daha sıkı sarıldı.

Estely: Seni seviyorum...

Lacie: Bende seni masumum...

Kule, kasabadan uzakta olduğu için etraf çok sessizdi.Estely'nin nefesinin sesini duyabiliyordum.Hala sarılmış vaziyette duruyorduk.Aniden kulenin dışından bir ses geldi.Ses gittikçe artıyordu.Ve birden pencere kıpırdadı...

Mavi Siyaha DönüşürkenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin