terug vrienden of toch niet???

13 3 4
                                    

Twee weken hadden ze elkaar niet gesproke. Gelukkig had Ella: Marie haar andere vriendin en Niels haar vriendje. Mila had: Emma ook een vriendin van haar en Lili de tweeling van Emma. Vanaf de dag van de ruzie tussen Mila en Ella speelde ze alleen nog met hun andere vrienden. Stiekem misten ze elkaar wel. Maar dat probeerde ze te negeren. Langer dan een maand duurde dat negeren niet. Ze liepen op elkaar af en gaven een knuffel. Mila zij "Eigelijk vind ik het niet zo erg dat je samen bent met Niels. Ella antwoorde "Zeker van."
"Heel zeker."Zij Mila. Emma had heel het gesprek tussen de twee vriendinnen gevolgd. Ze was zo jaloers op Ella zij wou de beste vriendin zijn van Mila. Dus bedacht Emma een plan om Mila en Ella uit elkaar te drijven. Ze zij tegen Mila"Je weet toch dat Ella achter je rug slechte dingen over jou heeft gezegd." Mila riep mega luid"Hoe durft ze we waren juist terug bevriend! Ze is zoon trut! En ik dacht nog wel dat ik ze kon vertrouwen! Wat was ik dom toen ik sorry zij!" Juist het zelfde zij Emma tegen Ella. Maar Ella was slim genoeg om dat niet te geloven. Ze ging naar Mila en zij dat ze helemaal niet over haar had geroddeld. Gelukkig geloofde Mila haar. Mila zij tegen Emma "Je hebt iets heel dom gedaan. Nu wil ik helemaal geen vrienden meer zijn met jou."

Een  Mysterieuze Vriendschap Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu