Leah Wolf
Reggel... Szokásos reggel... Egy szokásos nap kezdete.... Vagyis hittem én hiú fejjel, mert hogy a mai nap kicsit sem volt átlagos! De kezdem az elején.
Reggel az ébresztőm rikácsoló hangjára keltem. Szokás szerint, mert persze hogy a telefonomon nem lehet rendes zenét beállítani ébresztőnek. Pff. Lassan komótosan kimásztam az ágyból és a szekrényemhez léptem. A mai szettem ez lett:Elmentem a fürdőbe megfésülködtem, fogat mostam és mentem is le a konyhába. Lent anya éppen palacsintát sütött, apa a nappaliban újságot olvasott, Nina és Scott szokás szerint még fent voltak a szobáikban. Amint léptem volna be a konyhába csengettek. Odamentem és kinyitottam. Az ajtóban Johnny, Shawn és Selena álltak.
-Sziasztok!-mondtam mosolyogva.
-Szia!-mondták teljesen egyszerre, ami persz nem volt újdonság.
-Scott és Nina?-kérdezte Selena és Shawn.
-Szobáikban!-adtam választ, mire ők biccentettek és elindultak fel a lépcsőn.
-Mizu törpe?-kérdezte Johnny.
-Nem vagyok törpe!-áldurciztam be.-Amúgy semmi. Veled?
-Velem sem, ja és nekem mimdig törpe leszel.-nevette el magát. Erre én is felnevettem.-Még meg sem kaptam az ölelésem!-tárta ki karjait, mire én hozzábújtam. (félreértés ne essék, nem vagyunk együtt.) Miután elengedtük egymást elkezdtünk kis semmiségekről beszélgetni. Pár perc múlva megjelent Scott, Selena, Shawn és Nina.
-Khm!-krákogott Scott.-Mehetünk?-nézett szúrós(?) szemekkel Johnny-ra.
-Igen!-mondtam Johnny-val egyszerre. Egymásra néztünk és kitört belőlünk a nevetés. A többiek csak értetlenül néztek ránk.-Most mi van?-megint egyszerre, megint nevetés. Na ezen már elmosolyodtak.
-Na jólvan Kölkök! Mennyünk!-mondta Shawn mivel ő sofőr. (Kisbusszal szoktunk menni suliba.) Mi meg csak elkezdtünk bólogatni. Az első sorban (ahol van a vezető ülés) ültek Regi-ék, a második sorban ültek Scott-ék, a hatmadikban pedig Johnny és én. Johnny-val szokás szerint az egész utat végig hülyültük. Amint a suliba értünk indultunk is a termünkbe. Johnny-val már szokássá vált hogy egymás mellett ülünk az ablak melletti sor utolsó padjában. És mint úgy ámplag mindig, szét hülyültük magunkat addig ameddig be nem jön a tanár. Miuátan bejött elkezdtünk levelezni. Hiába nem figyelünk órán, akkor is jó tanulók vagyunk puskázás nélkül. Most jön a legjobb! Nem tudjuk hogy hogy csináljuk ezt!
-Milyen óránk lessz?-kérdezte Johnny.
-Asszem... Francia!-elővettem az ótarendet és megnéztem.-Igen! Francia!-nevettem el magam, és pont ekkor jött be a tanár.
-Mss. Wolf! Mi olyan vicces hogy megzavarja az órám?-rivallt rám.
-Elnézést tanárnő! Nem szándékos volt!
-Ha mégegyszer előfordul mehet az igazgatóiba!-mondta dühösen Mrs.Reynolds. Én csak egy bólintással jeleztem hogy értem. Amint a tanár elfordult egy papír csúszott elém, amin ez állt gyöngybetűkkel:
~J~ Ez meleg helyzet volt!😂😂
~L~ Nekem mondod?!
~J~ Téged hívnak Leah-nak? Ha igen, akkor neked mondom!😂
~L~ Haha! Nagyon vicces! Tényleg!
~J~ Milyen óránk lessz?
~L~ Tesi.Egy dög unalmas óra utáni óra előtt...