Damn! She Really Left Me

867 20 0
                                    

Brook Pov: I Went To Go N Tell Will He Will Be On 106 & Park In Two Days. When I Got To The Studio Will Wasn't There. So I Called Him. (Phone Convo) Will: Hey Babe Me: Hey Where Are You? Will: At The Lab I Told You That Earlier. Me: No Your Not I'm At The Studio Now. I *GCO** Some Chick: Baby Hang Up The Phone So We Can Finish What You Started. Me: Nevermind WillGotTheJuice Just Forget It *Starts Crying* We Done I Will Be Gone When You Get Home. Will: No Baby I'm So Sorry I Just Needed A Quick Nut That's It. *Starts Tearing Up* Please I Only Want N Need U. Me : No WillGotTheJuice It's Okay I'm Packing My Stuff Now. GoodBye. (Hangs Up)

(Skip 20 Mins)

I Just Finish Putting My Stuff In The Truck. When I Was Just About To Leave My Key On The Counter Top Will Pulls Up. Me: What Do You Want? Will: I'm Sooo Sorry I Just Wanted Some Head. Baby Please Don't Leave.(Begging On Knees) Me: Get Up!  You Look Like A Fool N Don't Call Me Baby Cause I'm Not Anymore. (Calls New Baby Damon) Me: Baby Can You Come Help Me Move?? Damon: Yeah I'm Omw. Love You!! Me: Thanks N Love You Too! (Hangs Up) (20 Minutes Later Damon Pulls Up) Damon: Hey Baby (Kisses Her Lips And Neck) Me: Hey Can You Just Get The Last Two Boxes Then We Can Leave. Will Pov: Damn She Really Leaving Me. Why Did I Have To Cheat On Her.

Damon And Brook Knew Each Other For About 2 Months. They Met At Will's Album Release Party N Been Real Close Ever Since.

Side Chick (WillGotTheJuice)Where stories live. Discover now