Arkadaşlar bu benim ilk hikayem. Eğer yanlışlarım oluesa affedin :)
Elimden geldiğince uzun yazmaya çalışacağım. Sizi seviyorum yıfrımlar 💗💗 Beğeni ve yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim 💕💕
Multimedya (ARYA)
Bu hayatın taa.... Aleyna'nın açtığı son ses müzikle uyanmıştım. Daha da uyuyamıyordum. Kapının çalınmasıyla irkildim. Uyuşuk uyuşuk giderken dışardaki hayvan kapıyı kıracakmış gibi çalmaya başladı.
"Yavaş be patlama geldim!" diye bağırdım. Kapıyı açmamla kendimi yetde bulmam bir oldu. Hemen yerden kalktım ve ona döndüm.
"Sen ne yaptığını sanıy-" dememe kalmadan
"Şu siktiğimin müziği nerden geliyorsa kapat!"
"Tamam da sen ne hakla evime böyle giriyorsun!" anam bu ses benden mi çıkmıştı gız jsjsjs neyse caktirma sjjsjs
"Kulağımı siktin lan bu nasıl bi ses!"
"Sana ne lan puşt! Yürü git lan evimden!"
"Sen? Az önce bana emir mi verdin!"
"Anlama kıtlığı çektiğini bilseydim daha açık konuşurdum. Hani bi salağa anlatırmış gibi anlatırdım" deyip sırıtmaya başlamıştım.
"Bana-Emir-Verme!!" Wow çok sinirlenmişti sanırım. Korkmamış değildim hani. En iyisi onu takmamaktı.
" Evimden siktir olup git! " Son kelimemde ayağımı yere vuracakken kaydım. Bi dakka ya benim şu an yerde olmam gerekiyo? Lan höst belimi kim tutuyo? Yavaş yavaş gözlerimi açtım ve karşımda sikik çocuğu gördüm. Bi erkekle ilk defa bu kadar yakındım. Hala şoktaydım.
Ben de bim! Nihahahaha
İç sesimi takmamaya karar verdim. Çok yakışikli bi erkekti. Kokusu çok güzeldi. Yağmurdan sonraki toprak kokusu gibiydi. Gözlerinin rengi anlamlandıramayacağım derece değişikti . yeşil ve mavinin bi tonuydu. Burnu biçimliydi ve çok güzeldi. Dudakları-
"Yüzümde bişey mi var" birden irkilmiştim
"Ha?"
"Yüzümde diyorum bişey mi var. Gözünü alamıyorsun da" sırıtıyordu. Lanet olsun rezil oldum ya. Yanaklarıma kan pompalanıyordu sanki. Susma hakkımı kullandım. O bunu anlamış olacak ki konuyu değiştirdi ve fısıldayarak
"Bana bir daha emir verme. Ayrıcaa.." deyip durdu. Ayrıca ne desene meraktan ölcem.
Ayrıca çok çirkinsin Arya zaaaa.
He he konuş sen iç ses. İki dakka araya girmesen ölcekmisin sen.
"Boşversene şu müziği kapat yeter." Dudağıma buse kondurdu. Sonra beni dikleştirdi ve gitmeye başladı. Giderken de " görüşürüz " dedi. İnş canım ya :) Hevesli olduğumu şaapmasın diye bagirdim arkasından.
" Ne görüşcez be!" ama çoktan gitmişti. Çok sinirlenmiştim. Hemen Aleyna'nın odasına gittim.
"Şu boku kapat!"
"Kapatmıycam bana ne ya!"
"Aleyna sana kapat dedim lan!" sonunda kapattı müziği ya.
"Ya Arya niye kapattırdın müziği?" tek bi yere odaklanmış bakıyordum. Şu an bişey diyecek halde degildim. İlk defa biri beni opmuštu.
"Aleyna bugün ayın kaçı"
"Ne?"
"Bugün ayın kaçı Aleyna. lan hade"
"15 Eylül de kanka noldu lan"
Ayy sebim Aleyna'nın da hiçbişeyden haberi yok. Ben her şeyi gördüm ama kıskansın
Yaw iki dakka sus
Bak terkederim buraları hiç gelmem görürsün
Allah'ına git de gelme lütfen bak
İşte gidiyorum bir şey demeden arkamı dönmeden :(
Siktir git iç ses.
"Bak kanka anlatıyorum."
Her şeyi Aleyna'ya anlatmıştim en sonunda
"Oha kızım harbi öptü mü lan seni ya. ve Görüşürüz demiş lan. Kızım bak harbo görüşceksiniz demedi deme"
"Ya he Aleyna he. O onu bi kere lafın gelişi şey yaptıydı"
"He he ondan Arya ondan. O değil de bikaç gün sonra yeni şehirde yeni okulumuza başlıyoruz"
"Neyse kanka ben akşama yokum ha."
"Nereye lan bensiz"
"Bara gitcez Ömerle " olumlu mırıltılar çıkardı ve mutfağa geçti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Barda Ömer'i bekliyordum. Telefonumun çalmasıyla irkildim. Ömer arıyordu.
"Ya Ömer nerdesin seni bekliyorum"
"Ben de knun için aramıştım Arya. Gelemiyorum da" çok sinirlenmištim. Bildiğin ekiyordu beni!!!
"İyi tamam"
"Kızmadın di mi?"
"Yo Hayır kızmadım görüşürüz" telefonu kapattım ve icmeye başladım.
Hala sarhoş olmamıştım. Öylece yere bakmaya başladım. Bi ayakkabı gördüm. Kafami kaldırdığımda karşimda eski sevgilim Kıvanç vardı. Ne yüzle karşıma gelebiliyordu bu köpek.
"Naber Arya. Görmeyeli daha da güzelleşmişsin " mal mal sırıtıyodu bu mal yha.
"Sana ne !"
"Cık cık cık hiç yakıştıramadım sana"
"Bundan bana ne". Bi anda beni sürüklemeye başladı. Alt kata getirmişti beni. Ve burası karanlıktı. Kıvançın sulietini görebiliyordum ama. Bir anda beni yumuşak bi yere itti. Sanırım koltuktu.
Giydiğim gömleğin düğmelerini ben her ne kadar diretsem de açıyordu. Kaçmaya çalıştım fakat bana sert bir tokat attı.
" Lütfen bırak beni" sesimin titremesini gizleyememiştim. Zar zor konuşuyordum
"Kes sesini o kadat çıktık bir kere bile yakınlaşmadık." cevap vermedim. Çok halsizdim. Geri gitti. Kemerini açmaya çalıştı.
"Yapma" dedim. Goz kapaklarim kapanmaya basladi. Birden bir inleme sesi geldi. Zor da olsa gözlerimi açtım. Gördüğüm şey Kıvanç yerde yatıyordu ve tanımadığım birisi onu yumrukluyordu. Kıvanç'ın yüzü hep kan olmuştu. İyi oldu ona. Gebersin şerefsiz.
Birden sebepsiz ağlamaya başladım. Ayak sesleri bana doğru yaklaşıyordu. İstemsiz konuştum
"Yapma..."
Arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir. Bu benim ilk hikayem dediğim gibi.
Sizce bu çocuk kim?Neler olacak?
Yorumlarınızı esirgemeyin pls? 😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
RomanceSıradan bir hayatı olan Arya KARA. Çok sevdiği çılgın arkadaşları var Bütün kızların peşinden koştuğu Yusuf DEMİR. Fazlasıyla ukala ama bir o kadar da yakışıklı. Eski sevgilisk taraindan tecavüz edilmek üzere olduktan sonra bir daha aşık o...