Запознанството
Сакура - момиче на 17г. с розова коса и изомрудени зелени очи се вгледа в огледалото.
-Как ли ще мине утре?-каза с въздишка.След това тя звънна на най-добрата си приятелка Хината Хюга.
-Хей Хината утре е първият учебен ден и ти и аз ще сме нови в това даскало,искаш ли да отидем заедно?
-Добре Сакура ще те чакам пред вас. Трябва да затварям
Чао.
-До скоро.
Сакура легна и загледана в една точка неусетно заспа.
Утрото дойде.Сакура се събуди с лека усмивка.
Тя стана обу си розовите пантофки и отиде в тоалетната. Момичето облече официалната рокля подарена от майка ѝ за специални случай. Направи си кок само два кичура бяха спуснати до лицето. Сложи си съвсем малко сенки за очи очна линия и гланц с вкус на ягода.Тя погледна през прозореца и видя че Хината е там и потегли. Вървяха към училището леко притеснени.Влязоха вътре не спираха да оглеждат непознатата обстановка около себе си.Влязоха в класната стая.
-Ученици това са Сакура Харуно и Хината Хюга новите ученички в класа.-каза Какаши.Момчетата ги зяпаха с отворена уста.Голямо впечатление направи на всички бледо розовата коса на Сакура. Хината носеше бялоснежна рокля от коприна.
-Сакура седни до Саске а ти Хината до Наруто.Фенките на Саске умираха от яд,защото Сакура е до техния идол...
-Здравей Хината!Приятно ми е да се запознаем аз съм Наруто.
-И на мен ми е приятно-каза Хината.В момента в който Наруто ѝ проговори тя се влюби.Сакура забеляза че фенките на Саске я гледат злобно,но тя не разбираше защо и ги гледаше учудено.Звънецът би.В междучасието Тентен,Темари и Ино отидоха да се запознаят с "новите"
-Здравейте аз съм Темари-каза с усмивка.Ино и Тентен също поздравиха.
-Хей,Сакура ти си голяма късметлийка че стоиш до Учиха Саске.-рече Тентен
-Защо мислиш така?-попита Сакура.
-Шегуваш ли се,та той е най- готиното момче в училище-добави Ино
-Аааа аха ето защо всички момичета ме гледаха злобно.-Помисли си Сакура.
Така почти цялото междучасие мина в разговори по адрес на Саске. Тентен и Темари потеглиха на друга посока а Хината отиде до тоалетната.Така Сакура остана сама в коридора.
*Вътрешната Сакура*
-Явно всички са хлътнали по Учиха,наистина съм късметлийка щом ми завиждат.
*От името на неутрален разказвач*
Тя видя нечия сянка обърна се и видя Гаара (известен като badboys)
-Хей,новата как е?-розовокосата се изчерви.
-А-ами добре-е-заекава ше тя.Саксе стоеше зад ъгъла през цялото време и ужасно изревнува,защото я харесваше не заради външния вид а заради зелените очи които му се въртяха в главата през цялото време,заради нежния ѝ глас който ехтеше в главата му.Той виждаше нещо различно в нея нещо което другите момичета нямата а и те го обичат само заради парите му...Звънецът би за влизане в час.Сакура видя Саске и си каза
-Лелеее колко е красив и сладък.Тя седна до него.
-Хей,здравей,как си.
*Вътрешната Сакура*
О Боже мой.Какво ли ще каже .-Добре, а ти?
-Аз също -усмихма се вежливо тяП.П
Утре ще напиша и 2 глава дано ви хареса. 😘
YOU ARE READING
От приятелство към любов❤
Teen FictionДве нови момичета на име Сакура Харуно и Хината Хюга се местят в ново училище.Намират нови приятели а може би и първата си любов?!Надявам се да ти хареса който/която и да си и четеш историята.Приятно четене!^_^