Heart of stone

113 3 8
                                    

Možeš li disati pod vodom? Možeš li... Pokusaj. Mozda uspiješ. Bezuspijesno. Mozda zelis nesto drugo, mozda nesto zabranjeno. Kad mu cujes glas, kad ga osjetis pored sebe. Zelis ga. Ali nema ga.. nestao je. "Zbogom" . Ta rijec.. ne koristi je, to je zauvijek, to je tama. To je odlazak, a odlazak znaci zaborav... i umiranje iz dana u dan.

....

Licemjer? Ne bi rekla, nije to prava riječ za njega. Mozda je jednostavno takav, ili je to mozda zbog nje..

Kad nisu sami, sve je u redu. Ali kad su sami...  Postaje hladan, zašto? Samo on zna. Kad se dodirnu, osjeca nesto, taj osjecaj, zeli da traje, dulje.. A on? hladan. Tako blizu, a tako daleko. Voli je ali.. Ima nesto, odbija je, jel' u njoj problem? Što je skrivila, pita, trazi odgovore, ali nista, zeli znati, zeli ispraviti. A sto s onim"voljet cu te kakva god da jesi, budi svoja to je dovoljno" Je li dovoljno? Ne. 

Sjedi na rubu kreveta, okrenut prema zidu. U crnoj maici, uskoj, nema neke misice. Crna kosa presijava se na popodnevnom suncu, skilji, sunce mu smeta. Prejako, ne moze lijepo gledati, ubrzano dise. Ali suti. Samo sjedi, bez ijedne rijeci. Ali nije sam, tu je ona. No, ne obraca paznju. Želi mu se pribliziti, ali dvoumi se. Odbacit ce je od sebe, kao i uvijek. Osjecaji, njegovi osjecaji su pomijesani, ponekad se pita da li sta osjeca prema njoj. Ona njega voli, iako on ju udaljava od sebe, sve joj je dalji, iz dana u dan, Ali ona je jos tu, ne zeli ici, voli ga, ne moze protivv toga, ne moze protiv te sile, te ljubavi, jace je od nje. Pokusala je, ali nije uspjela.

Nisu se trazili, samo su se nasli, jednostavno, slucajno. A sada, ponovo ga trazi, ali on je tu pored nje. Ali trazi ga, daleko je. Valjda je to smisao ljubavi, neizvijesnost, strepnja. Nadati se u beznađu, grliti bez  zagrljaja, ljubiti bez poljubaca. 

OKAY, 1. DIO GOTOV. OVO CE BITI KRATKA, TRAGICNA, LJUBAVNA PRICA. OSTAVITE KOMENTARE, DA LI VAM SE SVIĐA, PRIMIJEDBE NEKE I SL. love yaa :***

Heart of stoneWhere stories live. Discover now