Merhaba arkadaşlar bu benim gerçek(kendi , benim) hikayemdir şimdi anlatacağım evet ilk hikaye deneyimimdir iyi okumalar:)
Aile olmak gibisi yok, aile olmak olmazsa olmazlarımızdandır.
Aile olmak da illa kan bağı olacak diye bir şey yok. Kan bağı olmazsa da olur,kan bağsız da aile olunur bence film de Murat'ın da dediği gibi.
Aile olmak birbirini korumaktır,sevmektir,tükenmemekte bazen de tükenmek olmaktır ve sıkılmaktır. Sen ailenden bıkarsın, tükenirsin ve sıkılırsın ama gene de aileni bırakmazsın seversin.Aile olmak Geniş aile olmak demektir.
"Ailemi bırakmayacağım biz hiç ayrılmayacağız ben ailemi hep seveceğim koruyacağım evlenmeyeceğim"dersin ama bir bakarsın yıllar geçmiş fikrin değişmiş ama gene de aileni seversin,korursun onları ziyaret edersin,gezer eğlenirsin, hem onlara harçlık gönderirsin ve verirsin, hem de kendi aileni kurmuş kendi ailene harçlık getirirsin. bir bakmış evlenmişsin,mutlu olmuşsun,çocukların ,işin kocan olmuş ve çok büyük bir geniş aile olmuşsun. Sonra hep birlikte gezmeye,aktivitelere katılmaya başlamışsın. Benim ailem de kuzenlerim evlendi çoluğu çocukları oldu akrabalarımız gibi. Ailemiz büyüdü birlikte gezmeye, dışarıya,aktivitelere birlikte katılmaya başladık.Üzüldüğümüz zamanlar oldu birbirimizi destekledik,mutlu olduğumuz sevindiğimiz zamanlar oldu birbirimizi kutladık tebrik ettik,hüzünlendiğimiz zamanlar oldu gene birbirimizi destekledik,birbirimize öğütler verdiğimiz zamanlar oldu birbirimize öğütler verdik ve böylece ailemiz gitgide büyüdü aktivitelerimiz,eğlencelerimiz,boş zamanlarımız,gezmelerimiz vb. Şeylerimiz arttı.
Bizim ailede mesela pikniklere,AVM'lere, lunaparklara,aile günlerine,tatillere,turlara vb. Yerlere birlikte gittik eğlendik eğleniyoruz da hâlâ ve birlikte güldük birlikte ağladık,birlikte yedik içtik büyüdük.böylece hem küçükler büyümüş oldu hem de ailemiz ve ailemize Yen'i bebek üyeleri katılmaya(aramıza gelmeye) başladı ve hâlâ da bebek üyelerimiz gelmeye devam ediyor.Mezuniyet törenlerimiz artıyor onlara da gidiyoruz.İşte aile olmak böyle bir şey "aile gibisi yok yada bu dünyadaki en iyi ve en güzel şey ailedir" derler ya işte doğru derler aynen öyle ailenizin kıymetini ve değerini bilin.Onları sevin,öpün,Koklayın ve sarılın ben bunların hepsini yapıyorum ve ailemin değerini kıymetini biliyorum ve onları önemsiyorum. onları üzmeyin gerçi benim de onları üzdüğüm oluyor ama arada sırada bilmeden,sizin de oluyordur.Ama siz gene de üzmeyin ben de üzmeyeceğim. İyi tatiller hayırlı ramazanlar arkadaşlar. :)