《Prologue》

79 10 0
                                    

A lábaim remegtek, de ez sem tántorított el a célomtól. A szívem megállás nélkül zakatolt. Kezemet a kormányra helyeztem. Magamban kifújtam a levegőt. Nem akarok gyengének látszani. Szemem sarkából figyeltem a másik autóban ülő fiút. Lenézően pillantott rám. Tökéletesen fedte pókerarccal, hogy izgul. Én tudtam, hogy izgul. Beletúrt barna hajába, majd tekintetét megint előre fordította. Alig vártam, hogy túl essünk rajta. Egy lány beállt az autók közé, majd 5-től visszaszámolva elkiáltotta, hogy rajt. Lábammal rögtön a gázra tapostam. Előnyben voltam úgy pár másodpercig, majd utána rögtön be is hozta a lemaradást. Ravasz mosolyra húzta ajkait, majd a gázra taposott. Feszülten a gázpedálra tapostam, majd úgy kezdtem el száguldozni. Adrenalin. Ez kell. Minden idegességem elszállt, így már vezetésben is voltam. Sokáig elöl voltam, majd rápillantottam az előttem levő, pár méterre lévő célvonalat. Ekkor tudtam, hogy győznöm kell.





    -------


Sziasztok! Ha tudni akarjátok, hogy ki nyerte meg a versenyt, akkor tartsatok velünk.

Tetszéseteket vote formájában mutassátok, de ha nem tetszik valami, azt kérjük kommentben tudassátok velünk. Igyekszünk a lektökéletesebbet kihozni a történetből.

Trust Me, Baby Where stories live. Discover now