23.bölüm

7 2 0
                                    

İyi okumalar inşallah beğeniyorsunuzdur sözlerimi😘😘😘😘
Benim elim sigara tutmazdı boğazımda dayanmazdı,
Şimdi düşmüyor elimden sigara boğazımda umurumda değil zaten...
💟💟💟💟💟💟💟💟
İlk defa içtiğim sigaranın dumanını dışarıya üflemedim,içimde tuttum seni tuttuğum gibi...
🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫
Önce iyi niyetimden kaybettim,sonra ise iyi niyetimi...
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
Yokluğunda her gece gökyüzünde bir yıldıza adını verdim...
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Kansız siyahlığın hasreti son buldu güzel adam.Sevgimi toprağa gömmeden suladığın için teşekkürler...
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
Aldığım her nefeste seni buldum güzel seven adam,yüreğime hapsettim büyüleyici kokunu....
💧💧💧💧💧💧💧💧
Söyle İstanbul mutlumusun,aldın onu benden unutturdun kokusunu,ve ben unuttum yüzünü...
🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑
Gecenin karanlığa döndüğü gibi sana dönüyorum,siyah ve duygusuz sadece tek birşey var İNTİKAM...
🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸🎸
Gün gelir kilometrelerce uzakta ki birine aşık olursun.Görmeden,dokunmadan,hissetmeden...Sadece seversin.İşte o zaman anlarsın mesafelerin bir önemi olmadığını...
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Ve sarılıp,koklamak istediğim insan kilometrelerce uzağımda,bir nefes alışım kadar yakınımda...
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘
Özlersin,ağlarsın belkide intihar etmeye çalışırsın kimseyi dinlemessin ne dediklerini önemsemezsin,ama o gelir sana uzun cümleler kurar, bilmezki sen onun sesini duyunca her şeyden vazgeçersin...
(GÜZEL SEVEN ADAM SENI SEVİYORUM)...

Gökyüzüm'den Hayaller(ESMERİ'M)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin