Eşcinsellik doğuştan mıdır?

503 21 37
                                    

Eşcinselliğin oluşumunu etkileyen ve kişinin tercih etmediği sebepleri vardır. Bu sebepler;
1- Genler: Eğer genlerinizde eşcinsellik geni bulunabilir. Bunun genlerden geldiğinin kanıtı ise eğer tek yumurta ikizlerinden birisi eşcinsel ise diğeri de %70 oranında eşcinsel oluyor. Hatta bu genler insanların solak olmasını sağlayan genlerden daha fazla görev üstleniyor.

2- Kardeşler: Bunu bir örnekle anlatmak istiyorum. Bir erkek düşünelim, adı Ali olsun. Ali'nin abileri fazlaysa bu onun eşcinsel olma şansını arttırır. Bunu da hemen açıklıyım. Anne ne kadar aynı cinsiyette çocuk doğurursa, anne karnında bir sonraki çocuğa daha fazla kadınlık hormonu üretiliyor ve anne karnındaki bebek daha feminen ve eşcinsel oluyor. Bu durum kadınlarda da aynı şekilde, Ali sadece örnekti.

3- Yetiştiriliş şekli: Öncelikle şunu söyliyeyim ki çocuk yukarıda anlattığım şekilde eşcinsel doğacak ise nasıl yetiştirdiğiniz bir önemi kalmıyor çünkü zaten eşcinsel olarak doğuyor. Bunlar dışında çocuğun eşcinsel olup olmadığı 3 yaşına kadar belirleniyor. Açıkçası bunda da size bir iş düşmüyor çünkü homofobik ailelerden de eşcinsel çocuk çıkabiliyor.

Yani bu anlattiklarımdan yola çıkarak eşcinselliğin tercih ve seçim olmadığını doğuştan olduğunu anlayabilirsiniz. Mantıksal olarakta bir insan çevresindeki insanlardan tepki alacağını bildiği halde neden sonradan eşcinsel olmak istesin diye düşünebilirsiniz.

Eşcinsellik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin