"Bitch Wake Yo Fat Ass Up!" Yelled My Step Ma
"Huhhh!" I Sighed Loudly
"Bitch Dont Make Me Come In There N Uppercut You! " He Yelled
"Shut Da Fuck Up, You Not My Mama So I Aint Gotta Do Nothing You Say, Second Of All Call Me A Bitch One More Time! " I Yelled Back
5Seconds
Later She Broke Open My Door Like She Was Da Boys Or Something
She Punched Me Everywhere, She Kicked Me In My Ribs For Like A Good Hour.
But This Wasnt All She Did He Slashed Her Name In My Lower Stomach, Basically Branded Me.
"Ahhhhhhhhhhh!" I Screamed Waking Up From Da Nightmare Of My Past.
Hayy! My Name Is Breanna Jones. Im 5 Feet Tall, Im Very Thick. Some Girls Call Me Fat, Thats Y We End Up Fighting. When My Dad Was In Depression Of My Mamas Death He Went Searching For A New Wife, Da First One He Found Was A Ghetto Southern Ass Bitch Who Would Abuse Me While My Dad Was Away Handling Business. Da Day She Cut Her Name On My Skin Is When I First Killed Somebody. While She Layed Peacefully Asleep Next To My Dad I Got His SWAT Mini K From Out Da Safe N Blew Her Brains Out. The Funny Thing Is I Aint Stop After I Blew Ha Brains Out I Kept Shooting Until My Daddy Came And Wrapped His Arms Around Me Telling Me To Stop.
At Da End Of Da Day My Pops Upstate For Me Killing Datt Ugly Broad. I Kno When He Get Out He Expecting His Money To Be In Good Shape. So I Took Over The Family Business And Started Trapping
*****************************
Killaa
My Name Is West Carter, But People Call Me Killaa Cause I Dnt Think Twice When Pulling Da Trigger. My Tringer Finger Always Happy & Thats Word To My Pops.
Yea Im None For Fucking N Ducking Shit Pussy Is Pussyy, If Uu Willing To Give It Up Im Smash It N Dashh It.
My First Year Here, @Midwood High School Im A Sophmore
As I Pull Upk To School In My Moms Green Range Rover
Open My Door Wit My Dimple Smile On Cause I Know Da Bitches Is Watching , Causee They Know I Got Moneyy!
Me & My Nigga King Walk Side By Side Walking Up Da Stairs To Da Entrance Of Da School , So We Can Get Our Schedules.
As Im Getting My Schedules I See This Brownskin Beauty , Waiting Patiently To Receive Her Bus Pass , What Really Made me Stare At Her Is Cause She Aint Lowkey Wit Ha Glock In Her Waist Band.
So I Go Up To Her And Whisper "Ayoo Ma, Ya Glock Showing , Hide Datt Cause 12 Aint That Far Away." I Remembered Da Boys Being 2 Blocks Away Staring At My Rims.
She Turned Aroundd Hella Fast , Looked Me Straight In The Eye , Usually Bitches Would Smile When They Saw How Fineeee I Am , Buhh Not Ha .
She Grimanced , "Fuck 12..They Could Taste My Glock If They Want It ." She Said Loud Enough For Teachers & Staffs To Here.
I Just Smiled , Most Bitches Say This Buhh They Aint Bout It .. This One Look About It .
I Wonder Wahh Got Her To Hate 12 So Much .
Guess I Got Find Out .
♡★♡☆♡♡☆♡♡☆★♡☆★♡☆★♡▪★♡♡★☆♡♡☆♡♡
How Uu Like ? Comment ☆ Vote Please.
YOU ARE READING
Bando Bisshh
RomansaBando-Trap BreeDaatt<Shootaa> Breanna Jones Is Straight Outta Brooklyn ,Bed Stuy Do Or Die Make A Niqqa Cry. Ha Mas Died In Car Accident, Pops An Og . She Seen Shit That Other Things Aint See Shee Basically Own Da Bando. She 16 N 5'2 Caramel...