Առավոտյան Ժամը 6:30 է... Զարթուցիչը զանգեց.... Փնթփնթալով Վեր կացա և անջատեցի այն.... Արթնացրեցի Ադային և մտա լոգանք ընդունելու....
Երբ վերջացրեցի Ադան դեռ չէր Արթնացել....
-Ադա...-գոռացի ես....
-Ինչ է...-ասաց նա և բարձով հարվածեց ինձ(կատակով)
-Վերկաց արդեն ժամը 7-ն է, իսկ դու դեռ չես արթնացել իսկ մեր թռիչքը ժամի 9-ին է.....
Մեր Ամառանոցից Օդանավակայան 1 ժամ է տևում իսկ այն մյուս 1 ժամում մենք հազիվ պատրաստվենք....
Ադան մտավ լոգանք ընդունելու....
Մինչ նա կլողանար ես այդ ընթացքում պատրաստվեցի, հավաքեցի իրերս, շատ իր չեմ դրել քանի որ այնտեղից ևս կգնեմ....
Հագա գեղեցիկ հագուստ, վերցրեցի ուսապարկս նրա մեջ դրեցի Հեռախոսս, ականջակալներս և մի քանի կարևոր իրերՀետո արագ շպարվեցի և իջա Խոհանոց...
Ադան արդեն Լոգանք էր ընդունել, պատրաստվել էր Այդ ընթացքում ես թեթև նախաճաշ պատրաստեցի....
Ադան եկավ խոհանոց մենք արագ նախաճաշեցինք և ճամպրուկները տեղավորեցինք ավտոմեքենայիս մեջ Դե քանի որ ես մեքենա վարել գիտեմ ես վարձել էի մեքենա, որ շրջեմ քաղաքով.... Մենք նստեցինք ավտոմեքենան և շարժվեցինք այդ ընթացքում զանգահարեցի մորս և ասացի որ արդեն դուրս եմ եկել և օդանավակայան եմ գնում...
Մենք արդեն Օդանավակայանում ենք....Նստել և զրուցում էինք և մեզ կանչեցին որպեսզի նստենք ինքնաթիռ
Մենք ինքնաթիռում էինք և արդեն օդում...
4 Ժամից մենք կլինենք Ֆրանսիայում....
Հա մոռացա ձեզ ասեմ, որ Մարկն էլ է մեզ հետ գալիս...
Ես շատ հոգնած է և քնեցի ինքնաթիռում....
Արդեն 13:30 է մենք դուրս եկանք Օդանավակայանից այն շատ մեծ էր ավտոմեքենան որը ես վարձել է արդեն տեղում էր մենք նստեցինք ավտոմեքենան և գնացինք դեպի Հյուրանոց քանի որ շատ հոգնած էինք....
Իմ սենյակից երևում էր Էֆելյան աշտարակը...Ես միայնակ եմ քնելու իմ սենյակում իսկ Մարկն ու Ադան միյասին...
Արդեն 15:30 էր ես որոշեցի գնամ զբոսնեմ Մտա Ադայենց սենյակ բայց նրանք այնտեղ չէին նա ինձ զանգահարեց և ասաց որ նրանք դուրս են եկել զբոսնելու ու չուզեցին ինձ արթնացնել քանի որ ես քնած էի....
Գնացի իմ սենյակ և պատրաստվեցի
Հագնվեցի և շպարս թարմացրեցի
վերցրեցի ուսապարկս նրա մեջ դրեցի Հեռախոսս, ականջակալներս և մի քանի կարևոր իրերԴուրս եկա հյուրանոցից և քանի որ քաղցած էի որոշեցի գնալ Ռեստորան....
Ես մեքենայով էի և այնքան էի տարվել Երկրի գեղեցկությամբ որ ինչ-որ տղայի թեթև հարվածեցի....
Ես շատ էի վախեցել իջա մեքենայից և մոտեցա նրան...Սա նա է...
-քեզ հետ ամեն ինչ կարգին է-հարցրեցի ես...
Իսկ նա սկսեց գոռգոռալ
-Ինչ է կույր ես, որ չես տեսնում դիմացտ... Չես կարողանում ավտոմեքենա վարել մի վարիր-գոռալով ասաց նա
-Դե կներես, ես մեղավոր եմ ասացի ես մի փոքր վրդոված...
-Լավ արի մոռանանք,իսկ ինչ է քո անունը.-հարցրեց նա....Շարունակության համար ☆-ներ և մեկնաբանություններ....
ԵՍ ՇԱՏ ԵՄ ՍԻՐՈՒՄ ՁԵԶԶ ....
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ճանապարհորդություն (Путешествия)
RomansaԲարևներ Սա իմ գիրքն է և գիրքն ինձ հետ կապ չունի.... Գիրքը մի աղջկա կյանքի մասին է գիրքը Սիրային ժանրից է... Հուսամ ձեզ դուր կգա նոր մաս կարդալու համար պետք է հավաքենք շատ դիտումներ աստղիկներ և մեկնաբանություններ😙