Cap 4

194 8 0
                                    

Dimineata**
Ma trezesc în pat învelita cu o pătură neagra pufoasa... dar. ... dezbrăcată. ...
Speriata ( stăteam cu 4 băieți cute în casa și eu sa fiu dezbrăcată!) am plecat în dressing sa ma schimb.
Îmi făceam patul când deodată bate Liam la ușă
Cioc,  (dc suna ciudat?)
Eu:intra !
Liam: Neatza, ce vrei sa facem azi?
Eu: Nush....Vedem. ... ce mâncăm?  Miroase bine?
Liam: Deja a venit mirosul de jos?!
Ghicește!
Eu: Vafe?
Liam: Cum ai ghicit?
Eu: Experta!+!
Liam: haide jos!
Jos ma așteptau Harry , Louis și Niall care avea gura plina de Vafe. ....
M am așezat lângă Harry care era îmbrăcat într-un tricou pe care scria "Fuck you" și niște pantaloni scurți.
Eu: Știți sa înnotati?
Liam: Noi nu, dar Harry da!
Eu: Harry, ma înveți și pe mine??
Harry: sigur.... mergem la 14 la bazin...
Am terminat de mâncat și am  urcat sus. Am deschis o ușă care era mai ciudata de lângă camera lui Niall.... era întuneric . Pe jos se vedea o scrisoare . Niall venea sus. Am închis ușa și am luat scrisoarea la mine. .
... Am început sa o citesc
.Draga Niall
Știu ca nu vrei sa știi ce s a intamplat cu aceasta casa.... casa asta am vândut o unui om de la politie când erai mic
... și camera în care ai găsit aceasta scrisoare era camera ta. De mult timp.... acolo a fost un incendiu unde era sa te pierdem pe tine..... cel mai bun copil. A început cu un scurt circuit. Camera ta era plina de flăcări. ...... Domnul de la politie a renovat o cu gândul de a ți o da ție înapoi.  I am spus sa nu te lase sa deschizi aceasta ușa. ... dar e prea târziu.  Sunt multe secrete .... dar trebuie sa le descoperi singur....
Aaa.... 40 de cititori?? Nu cred . E o gluma sau ceva?? Știu ca postez rar dar.... mna.... am fost ff ocupata cu (virgula) contul meu de MUSICAL.LY. .. Mi a fost spart și. ...mna......

ADOPTATA DE ONE DIRECTION Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum