O întâlnire întâmplătoare

11 2 0
                                    

Era o zi furtunoasa și întunecată
pe străzile din New York.
Ea mergea grăbită spre casa când, dintr-o data, se izbește cu putere de un băiat arătos dar și tot odată foarte dubios.
El o ridica de jos, își ceru scuze și apoi dispăru în mulțime. Fata, uimita de ce bine arata, se uita după el iar apoi văzu pe jos portofelul acestuia. Vrând sa îl înapoieze, îl luă de jos, dar pe acesta nu-l mai văzu,asa ca îl luă, se duse acasă și, de curiozitate, se uita în portofelul acestuia. Acolo văzu mai multe acte, câțiva bani și mai multe bilete pe care scria ori numărul lui de telefon, ori contul lui de Facebook. Fiind umpic îndrăgostită, aceasta îi dădu cerere de prietenie pe Facebook și îi puse un bilet în portofel în care se afla numărul acesteia de telefon.

A doua zi

Fata se trezi cu gândul ca îl va găsi pe acest băiat, înapoiindui și portofelul cu numărul ei în el. Când se uitase sa vadă ce se mai întâmplase pe Facebook, văzu ca acesta era conectat, asa ca îi scrise:
Ea: - Bună
El: - Bună
Ea: - Ți-am găsit portofelul pe jos după ce te-ai izbit de mine ieri.
El: - A, da, scuze pentru asta dar eram foarte grăbit ieri. Îmi poți da portofelul azi la cafeneaua din colț?
Ea: - Desigur, la ora 14:00 e bine?
El: - Da, e perfect.

Fata, fericita ca a vorbit cu el pe chat, se pregăti pentru întâlnirea cu el. Trecură câteva ore și veni ora 14:00. Fata era deja acolo așteptându-l și punându-și o mie de întrebări.
1.Daca nu ma place și o sa ma fac de ras?
2.Daca zic ceva greșit și totul o ia cu susul în jos?
3. Oare sa plec și îi sa îi spun ca a intervenit cea? Da cred ca asa o sa fac.

Fata nici nu se ridica de la masa încă și băiatul a și intrat pe ușa. Acum nu mai era cale de întoarcere,trebuia sa stea și sa spere ca nu va zice ceva greșit.

El: - Bună
Ea: - Bună
El: - Bănuiesc ca mi-ai găsit portofelul nu?
Ea: - Da îl am chiar aici. Ăău.
El: - Ce sa întâmplat?
Ea: - Cred ca am uitat portofelul pe masa din bucătărie.
El: - Nu-i nimic, putem merge după el dacă vrei.
Ea: - Bine.

Ieșiră din cafenea și porniră spre casa acesteia. Când ajunseră acolo, băiatul îi spuse ca are o casa frumoasa. Fata, copleșită de emoție îi spuse doar mersi, și nu mai apuca sa îi spună ca îl iubește.
El își luă portofelul și plecă. Când ajunse acasă, văzu numărul fetei în portofel, asa ca îl băgase în telefon.
A doua zi ei doi s-au întâlnit la supermarket și au făcut cumpărăturile împreună. După ce au ieșit din supermarket el o invita la o înghețată cu tot era cald afara. Fata a fost de acord și au pornit în parc, unde merge mașină cu înghețată de obicei. După ce au terminat înghețata s-au distrat în parc ca niște copii mici. La lăsarea nopții, au realizat amândoi ca trebuie sa plece spre casa, dar nu înainte sa mai vorbească puțin:
Ea: - A fost minunat.
El: - Da, nu m-am mai distrat asa tare de mult timp.
Ea: - Da, păcat ca s-a terminat ziua.
El: - Da, dar vom mai vorbi pe chat.
Ea: - Da, păi atunci pa.
El: - Pa.
Fata, în acea noapte nu se gândea decât la...

Restul povestii îl veți afla în capitolul următor. Și dacă va place aceasta carte, marog măcar primul capitol nu uitați sa dați follow.

Povestea dintre Ea & ElUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum