ilk tanismam

30 6 2
                                    

Yine kalktığım o sabah annemin suratıma su dökmesi ile başladı. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Okula gitmek için üniformamı giydim. Eteğim diz üstünde siyah elbisem ise beyaz evimiz iki katlı üst kat tamamen benim liseye giderken kahvaltılı aşagıda yapıyorum garip ama kendim hazırlamaya üşeniyorum.

Saçım belimin aşağısında ve simsiyah düz. okul için sacimi yukarıdan sıkı at kuyruğu yapıyorum.

Saçımı yapıp aşağı indim. Kahvaltımı yaptım. Annemin yanağına kocaman bir buse kondurup evden çgıktım.

Gittiğim lise sağlık ve mahalleden arkadaşlarım olan melisa ,ayten ve melek de benle aynı liseye geliyorlardı. Onlarida alıp mahalleden çıktım.

Hemen gelen otobüse bindim. Ben otobüste arkalara oturmayı daha çok severim.Hepimiz arkaya oturduk giderken bi yandan kulaklık ile müzik dinlerken bi yanadanda otobüstekilere bakınıyodum.

Birinin Bana baktığını farkettim bende ona bakarken gözümü ilk çeviren ben oldum.

O otobüsten inerken bana baktı. Ve birinin beni dürttüğünü anladım melisa'ymış melisa benim en yakın kuzenim aynı zamanda süt kardeşim ama arkadaş gibi samimiyiz.

İndik. Okula gelmişiz okulda telefon normalde yasak ama ben kullanıyorum. Melisa genellikle makyaj yapar ruj degilde hafif parlatıcı ve rimel kullanıyor.

Biranda ağzım açık bir şekilde önüme bakıyordum ki onunda beni gördüğünü farkettim. Hemen melisaya söyledim bunu ama onun adını bilmiyorum doğrusunu söylemek gerekirse çok yakışıklı biri.

Okuldayda tenefüs vakti gözüm sürekli onu arıyordu. Ve ışte onu kantinde buldum karşısına geçip tost yemeye başladım. Ayten ve melisa ya söyledim onlar bana bakıp hafif tebessümle oooo yaptılar. Birden yanaklarım kızardı. Zil çaldı onun peşinden gitmeye başladım (sınıfını öğrenmek için ) bizim sınıfın üst katındaymış birden kendime sordum ben neden bu çocuğun peşinden gidip onu takip ediyorum.

Aşık mıyım yok canım daha bismillah yeni gördüm ne aşkı o zaman neden takip ediyorum. Evet aşığım sürekli lavaboya gitmeye başladım çünkü lavaboya giderken onların sınıfının önünden geçiyorum.

Sınıfa gitmeye korktum çünkü ders kimyaydı ve kimyacı çok sinirli cesaretimi toplayıp girdim 2-3 fırça yedim ama değer. Ders bitti ve evlere dağıldık. Ayten hızla yanıma koştu. "Melisa ve esra annelerimiz okula durumuzu sormaya gelmiş." Hemen melisa makyajını sildi bende eyelinerimi sildim. Nedenini anladınız siz. Koşarak uzaklastik annelerimiz bizi gormesin çünkü tüm okulun karşısında herkez bizle bebek diye dalga geçer . Makyajida her ihtimale karşı annemiz bizi görürse çağırır diye sildik

Otobüse atladık. Hayır olamz akbilimde yeterli bakiye yokmuş . Hemen etrafa bakttim . Eminimki şu dünyada en utanç verici aynı yasiyorumdur.

Melisa ve aytendede yoktu . Hayır olamaz oda orda ve bana bakıyo hemen geldi benim yerime bastı teşekkür ettim.

"Bişey değil." Dedi.

Sesi çok kalındı. Arkadan biri "derman " kanka gelsene dedi. İşte adını öğrendim."derman"♡♡adı garip ama çok güzel.

Otobüsten inince hafif eline yanlışlıkla dokunur gibi yapıp geçti.

Sanırım oda beni seviyo. Eve gidince hemen yukarı odama çıktım . Çantamı fırlattım ve banyoya girdim duş aldım.

Çıkınca siyah tayt üstüne beyaz askılı giydim. Saçımı salık bırakıp siyah çorap giydim.

Kendimi yatagimın üstüne attım ve tabletle oynamaya başladım.

Lütfen okuyan herkes  oylasın ve yorum yazsın ☆'basarsanız çok mutlu olurum.

sus ve dinleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin