Jag är Wilda och är 16 år, som ni kanska förstår på mitt namn så kan jag vara lite vild ibland.
Jag vill berätta en historia för er om när jag träffade min första stora kärlek, som faktiskt var i sommras.
Det var sommar och ganska varmt ute, jag hade shorts, ett linne och en rutig skjorta ovanpå det. Jag och mina två bästa vänner, Emelie och Antonia, var i byn på en restaurang och åt pizza.
Emelie har jättelångt och fint blont hår, men agerar verkligen inte som en blondin tros göra, hon är intelligent och kommer alltid med tänkbara saker.
Och Antonia som alltid har sitt bruna glansiga hår uppsatt i en tofs, Antonia är lite av den busiga typen och gillar att skämta. Så fort det är något bus på gång så är Antonia nästan alltid inblandad.
Men tillbaka till restaurangen: Antonia satt och berättade om hennes nya klänning som hon skulle ha på sig på festen som vi ska på till helgen. Varken jag eller Emelie lyssnade jättenoga då Antonia plötsligt hojtade till.
''Hallå är det någon som lyssnar på mig egentligen?'' Sa hon lite irriterat.
''Oj förlåt'' svarade jag. '' Jag är helt upptagen med att tänka på vad jag själv ska ha på mig''
Själv är jag inte riktigt klännings typen utan föreslår hellre shorts eller jeans och ett linne med en väst eller skjorta.
Juste jag glömde berätta mer om mig själv, som jag sa innan så heter jag Wilda är 16 år bor med mina båda föräldrar och mina två syskon Wilmer och Beata en liten bit utanför Örebro.
Eftersom min pappa har ganska mycket pengar och min mamma har inte heller så dåligt med pengar bor vi i ett väldigt stort hus med en stor tomt, jag trivs där även fast kompisar kan fråga mig hur jag kan bo i ett sånt stort hus med så mycket mark.
Tillbaka till restaurangen IGEN...
''Antonia kan du inte berätta om din klänning en annan dag?'' sa Emelie.
''Okej ni får se den i helgen istället'' svarade Antonia.
''Simon sa att han skulle komma på festen i helgen'' sa Emelie glatt.
Simon är Emelies pojkvän och de har varit tillsammans i nästan fyra år.
''Så kul, Samme lovade att festen skulle bli as grym. Jag tror att han till och med har hyrt in en DJ'' sa Antonia.
Samme är Antonia's pojkvän, egentligen heter han Samuel men han tycker inte att det är särskilt coolt så han kallas Samme istället.
''As coolt'' sa Emelie ''Asså Wilda du måste ta och hitta en kille nu jag lovar det är as mysigt''
''Ja eller hur, du har varit singel i över 4 år snart'' sa Antonia.
''Ja ja, jag hittar väl en kille när jag gör det '' sa jag lite dystert.
YOU ARE READING
Min första kärlek ❤️
Teen FictionWilda har varit singel i flera år och längtar mer än mycket efter att få träffa en kille som hon verkligen känner att han bryr sig om henne. När Wilda och hennes bästa vänner ska på fest så står han där i ett hörn och pratar med några tjejer, hon ha...