- Bırak artık gideyim benden istediğini aldın zaten beni özgür bırak lütfen!!!!
-Hayatta bir yere gidemezsin seni küçük orospu
-Yeter artık yardım ediiiiiinnnnnnnnn!!!!!
-Bıktım senden küçük orospu görürsün sen artık belki de asla göremeyeceksin
-Bekle ne yapıyorsun dur yapma
-Sigaramın izmaritini gözlerine basacağım hazırmısın
-Dur yapm.. Ahhhhhhhhhhhh !!!!!! YARDIM EDİİİNNN
-Şimdi seni ormana atacağım ve bu eve bir daha gelme küçük orospu
-Tanrım neden oldu bunlar ne yaptım ben ?Göremiyorum Tanrım lütfen yardım et.
(Anlatım bölümü)
Yerde sanki bir yılan gibi sürünüyordum.Gece vakti olduğuna emindim çünkü hava çok soğuktu ve üstemde bornoz haricinde bir şey yoktu.Ahhh bacağım...
Yerde sanki taş gibi birşeylere dokunmaya başlamıştım... Bir saniye bu ses ne?
(Güüüüüüümmmmmm)
Neler oluyor sanırım vücudumdan kan akıyor,aman tanrım ne yapacağım yardım edecek kimse yok mu diye bağırıyordum ama duyan yoktu.Kendi başıma bir yerlere gitmeye çalışıyordum ama bacağım yüzünden bir yere gidemiyodum çünkü bacağımı incitmiştim.Dengemi sağlayamıyordum.Bir yere çarptım.Neler oluyordu birden düşmeye başladım kafamın üzerine düştüm........
Neredeyim ben neler oluyor?Başımda bir tane adam duruyordu.Siz kimsiniz diye sordum.Ben Doktor Chris siz iyimisiniz hanımefendi.İyi gibiyim dedim ama hala ne olduğunu bilmiyordum.Doktor adımı sordu hatırlamıyorum dedim.Doktor anlatmaya başladı:
Seni bir adam buraya getirdi ama durumun çok kötüydü hemen seni ameliyata aldık yaşadığına göre iyi iş çıkarmışız.
O adamı görebilir miyim?
-Beyefendi,arkadaşınız sizi çağırıyor.
-Geldim efendim Dr. Chris
-Hanımefendi sizi görmek istedi.
-Merhaba
-Merhaba
-Adınızı öğrenebilir miyim acaba?
-Tabii adım James
-Tanıştığımıza memnun oldum James
-Sizin adınız ne?
-Hatırlamıyorum.
-Tamam o zaman :)
-Numaranızı alabilirmiyim
Tabii dedi James bana numarasını verdi.Adamdan hoşlanmıştım ama hemen tanımadan bir şey yapmayayım diye düşündüm.Odadan tam çıkacakken sesler duymaya başladım.O burada sonunda onu buldum diyordu birisi ama sanırım o kişi James'ti.Neler olduğunu anlayamamıştım bile ama bir anda ne olduysa oldu ve kendimi birisinin kucağında beni taşırken buldum sanırım bayılmıştım ama göremediğim için kim olduğunu bilmiyordum.Yoksa James miydi yine?
2.Bölüm
Karanlıktı sanırım ama ne önemi vardı göremedikten sonra ve bu karanlık panik duygumu körüklüyordu.Bir sonraki saniye ne olcağını bilememek beni panik duygusunun en yoğun olduğu karanlık köşelere itiyordu.Kendinden emin güçlü ayak sesleri kulaklarımı tırmaladı.Şuh bir kadın sesi bıkkınlıkla iç geçirdi."İç şunu" dedisakin ve dediğinin yapılacağından şüphe duymayan bir sesle.Bir böcekle uğraşır gibi umursamaz ve duygusuzdu sesi.Burnumun dibine kadar dayanan kaptan hoş olmayan bir koku yükseliyordu.Dudaklarımı aralamayınca yüzümde bir tokat patladı.Tokatın sertliği yüzümü yalayıp geçerken genzimden bir inleme yükseldi.O sıvının ne olduğunu bilmiyordum,bu yüzden elimden geldiğince direnerek ,içmeyecektim.Sustum.Kadın öfkeli bir sesle "sen istedin bunu!" dedi.Ses tonu içimdeki panik ve korku duygusunu arttırırken iliklerime kadar ürperdim.Kolumun üst kesiminde sivri bir metalin soğukluğunu hissettim.Metal arkasında saf acıdan başka hiç bir şey bırakmadan aşağıya doğru kaydı.Acı tüm hücrelerimi ele geçirmişti.Kesik yanıyor,kavrukuyor,gittikçe daha beter oluyordu.Çığlık atamıyordum.Acıdan çenem kilitlenmişti.Sadece boğuk bir inleme çıkabildi ağzımdan.Kadın doğaüstü acımasızlığının kanıtı olarak bıçağı yavaşça,işkencemin her anından zevk alıyormuş gibi kaydırıyordu.Kan acımın yakıcılığına,içimdeki korkumun soğukluğuna rağmen ılık bir şekilde damla damla kolumda yol çiziyordu.Yine o iğrenç kokuyu duyumsadım.Koku daha da yaklaşıyordu.Kadın kolumu aniden tuttu korkudan kadının yüzüne çok sert bir tokat attım.Kadın sinirlendi ve kanayan yerin üzerine o iğrenç kokusu olan sıvıyı döktü.Çok acıyordu,vücudumun içine işlediğini hissediyordum.Birden oturduğum yerden düştüm ve uyandığımda heryeri görebiliyordum.Ama bu nasıl olmuştu, b be ben kördüm nasıl olur ama?