Haha, bare fortsett! Litt lenger enn den pleier å være

83 7 1
                                    

Stirr den du prater med på øret!!

Gå på kino og snakk til personene i filmen, f.ex. rop: "Pass deg! Han er rett bak deg!"

Lag et falskt sår (som ser ekte ut) hyl å få folk til å hjelpe deg. etter en stund begynner du å le og sier at alt var en spøk!!

Legg ut svenskevitser på svenske irc kanaler...

Hvis du pleier å få dårlige karakterer og for en gangs skyld får en bra karakter som er like bra som klassens største skolelys, minn skolelyset på det MANGE ganger!! "næmmen.. vi har vist like karakterer vi!!! å jeg som er så dårlig på skolen...!!"

Snufs masse på tentamen/eksamen.

Spør alltid om HVORFOR det er slik det er, om og om igjen.

Når noen ringer og spørr om og å snakke med noen andre en deg i huset. Så svar med: Du trenger ikke spørre meg om det (så legg på etter du har sagt det).

sitt på irc og legg ut nettsider der det blir åpnet 1000 vinduer på en gang.

Sitt lenge å bare stirr inn i veggen ved frokostbordet. når de andre skal rydde vekk legger du ut om hvor frekt det er å rydde vekk og gå fra bordet før alle er ferdig og begynn å spis!

Vær skikkelig barnslig ovenfor "voksne" berter.

Prikk en person på skuldra, og hver gang personen snur seg, si noe helt meningsløst... gjør dette flere ganger etterhverandre. eks. månen er ganske rund...hvis du tenker over det ligner den litt på en ost...

Se folk i øynene i vinkel!

Du kan jo altids fise i ein taxi og så etterpå skjelle ut taxisjåføren.

Hell diesel på plenen til den du ikke liker.

Motsi andre hele tida.

Pust masse i telefonen.

Skift tema i en samtale ofte.

Legg dobbeltsidig teip på golvet, flekkesvis, overalt.

Vær helt uintrissert under en samtale.

Gå bort til nermeste person gå helt intill øret og begynn og sniffe som en hund.Gjør dette lenge.

1000 måter å irritere folk på!Where stories live. Discover now