-4- [LINK]

54 3 0
                                    

Ik zit in de aula naast Joost terwijl ik naar Jeremy en Harm aan het staren ben. "Waarom hebben hun nu al vrienden?" Joost kijkt mij vragend aan en antwoord: "Ik heb echt geen idee, misschien zijn ze elkaar tegen gekomen. Jeremy kwam toch ook met Tessa binnen." Ik knik en pak mijn spullen. "De bel gaat zo, ik loop alvast naar het lokaal toe." Joost knikt en ik loop naar het Frans lokaal. Ik pak mijn telefoon en begin te gamen. Gamen, gamen en nog meer gamen. Dat is waarschijnlijk het enigste wat ik doe. Ik heb een verslaving maar ik kan er niet af komen. De bel gaat en ik word het lokaal in gelaten, niet veel later komt ook de rest van de klas het lokaal inlopen. Joost komt naast mij zitten en Jeremy en Harm zitten voorin het lokaal. Volgens mij dat Tessa en Nikki achter ons zitten maar ik weet het niet zeker. De docent begint te praten en ik schrijf mee om aantekeningen te maken van de les. Ineens word ik op de rug getikt door iemand. "Hoi. Ik ben Nikki, maar noem me Nik. Wie ben jij?" Vraagt het meisje ineens. "Uhm, ik ben Michael maar noem me Link." Nikki knikt en gaat weer verder met de gesprekken met Tessa. Ik hoor de twee meiden achter me giechelen en begin een beetje geïrriteerd te raken maar ik blijf bij mijn werk. Als de bel gaat loop ik snel richting het volgende lokaal. De schooldag gaat sloom aan me voorbij totdat de laatste bel gaat. Eindelijk mogen we naar huis. Ik ren zo snel mogelijk naar mijn kluisje en ik trek hem open. Ik gooi mijn boeken er in en sta op het punt hem dicht te doen als er iemand aankomt. Hij heet Chris volgens mij. Ik sluit mijn kluisje terwijl Chris tegen mij probeert te praten. "Jij ben Michael toch? Je hebt een kluisje naast mij, awesome." Chris giechelt wat als hij zich omdraait om weg te lopen. "WACHT! Ja ik ben Michael maar noem me Link." Chris knikt en loopt weg naar een groepje tieners aan de andere kant van de kluisjes gang. Ik draai me om en loop naar huis aangezien ik nu tegenover school woon. Als ik thuis ben ren ik naar boven en doe ik mijn computer aan. Ik heb een verslaving. Ik pak wat te eten en start GTA op. Al snel is het geladen en begin ik te spelen. Onder het spelen schreeuw ik en gil ik om de meest random dingen zonder dat ik het zelf door heb. Hoe ik aan mijn verslaving ben gekomen?

~Flashback~

Ik loop door de straten van mijn wijk, samen met mijn ouders. Ik ben nog jong, volgens mij 6. We komen langs een game winkel. Ik tik mijn vader aan en hij kijkt me aan. "Zoon je mag geen computer of andere games. Ze zijn niet goed voor je." Ik knik bedroefd en loop samen door. Dit gebeurt nog een paar keer als op een dag mijn verjaardag komt. Mijn opa en oma gaven mij een computer met een paar spellen. Ik geef ze een knuffel en mijn oom helpt me de computer op te zetten. Niet veel later ben ik hevig aan het gamen. Ik heb 12 jaar niet kunnen gamen en nu eindelijk wel. In het begin speelde ik een keer per week maar al snel werd het drie keer per week. Dit is toen mijn schoolwerk er ook onder ging lijden. Een jaar volgde en ik speelde minimaal 5 uur lang elke dag weer. Ik ben een maan niet naar school geweest en ik kreeg niet genoeg slaap. Ook kreeg ik nauwelijks eten en drinken binnen. Doordat ik zo weinig goede stoffen binnen kreeg ben ik in het ziekenhuis beland toen ik 14 was. Nu ben ik 16 en ik game nog veel te veel maar ik kan er niets aan doen. Als ik eerder had mogen gamen had  ik nu niet een verslaving gehad.

~Einde Flashback~ 

Ik speel nog even een spel als ik ineens gebeld word op Skype. *Skypecall Incoming 'RANDOM GROEP KINDERS* Ik klik op answer en ik zie Jeremy en Harm. "Hey jongens." Zeg ik. "Hoi Link." Antwoord Jeremy. We spelen wat games samen en maken ons huiswerk, sinds we dat altijd samen doen. Als we stoppen met bellen kleed ik me om en ga ik naar bed. Na een tijd welen val ik toch in slaap.

A/N, dit was wel een heel kort hoofdstuk. oeps.

Flashback (Fanfic de squad)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu