#poczontek chisotori

32 5 0
                                    

Siedziałam se z ziomkami na gegrze. Facetka coś pieprzyła o ziemi. Tak kufa, bo mnie interere jak nazywa się się to po czym chodzę. jusz kufa widzę, jak bede z moim bahorem na wakacjach i mu powiem:
- pacz kufa Brajan, to je czarnoziem
Jusz to kufa widzem. ale jakiś prawilny ziomek rzucił hasło
- e wy kufa, łandajrekszyn bedzie na Madagaskarze, jedziem??
- no pewex kufa ziomek zrywamy sie z gegry?
Ołmajgad, jprld, nosz w dupe w dupe, łandajreszon!!!
Bardzo lupje łandejrekszyn. Majom sekszi łydki. Mósze je zobaczyć na żyfo!
Załokowałam do kwadratu jakby mnie psy goniły.  Do waliski tylko najpoczebniesze żeczy;
Krok topa
Kurtkem bompkem
Ajfona 7689s za pisont pisiency milion pisionców
Czapka fpierdolkaa
Supertata (bo stary to tak nieładnie w ciul a ja jestm gszeczna)
Fajki od starszego  zjioma
Tylko trochemm kosmetyków od Bórżuła (tylko dwie walkiski, no co?  Z. Czegoś cza tapete kłaść.  Tak wogule to ostatnio se nowom szpachle do tego)
Fidżet spinera
Styknie.  Zapieprzam na lotnisko.  Jakieś 50 kilosów. Ale co tam. Pujde piechotom. Będę potem miała sekszi łytki jak Hari Stilz.
Jestem na ajrporcie.  Bramki.  Jakiś typo prosi  mnie o bilet.
Bosze jaki debil.
- czy ja kufa , wyglondam na takom co by bilet miaua, zjebie? - pofiedziauam i wyjebalam mu pienściom w tfasz.
Był ładny. Podobał mi sjje. Ale zepsułam mu ryjek. No tródno.
Nie moja wina. Stał za blisko.
Pani od wuefu zawsze mufiła żeby wysoko machać renkami na rozgrzewce. To była moja rozgrzefka.
Tera się dopiero zaczeło. Wyjebałam mu jeszcze ras i się przewrócił cienias.
Był prawie tak słaby jak popuś.
- I co teras powiesz Szastin? - tak z dupy wiedziałam kto to XDDDD.
WTEDY KTOŚ WSADZIŁ MNIE DO WORA.
Próbowałam uciec ale wór był zbyt mocarny. Nawet moje hybrydy nie były w senie go przebić.
Zemdlałam bo trochę chciało mi się spać. Ale tylko trochę.

😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽
By:
~pojebix__kc|
~domestos.exe |
~słodziaczek.pff

Krutkie fanfikszyn. Lubie masło.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz