2

18 0 0
                                    

Siedziałam na ławce przeglądając różne portale. Po 10 minutach zadzwonił dwonek, a ja poszłam do szkoły.
Odłożyłam niepotrzebne książki do szafki i sprawdziłam plan. Mam teraz w-f czyli moją ulubioną lekcje. Po chwil zobaczyłam Ashtona oraz Sky. Więc do nich podbiegłam.

-Siema!-krzyknęłam dosyć głośno.

-A ta znowu się drze-skomentował Ash.

-Cześć-przywitała się Sky-Idziesz dziś ze mną na zakupy?- spytała.

-Nie moge. Musze się przygotować na wyścigi-odpowiadziałam-A tak w ogóle to idziesz na nie?

-O której?-spytała.

-23:30 są zapisy-odpowiedziałam

-To przy-przerwał jej dzwonek na lekcje-jde-dokończyła

-Dobra chodź, bo Taylor się wkurwi-mruknełam.

Po chwili byłyśmy już w szatni. Przebrałam się w krótkie dresowe spodenki i białą koszulkę, po czym weszłam na salę razem ze Sky.

-Dzisiaj zagramy w piłke nożną, ale najpierw rozgrzewka!-krzyknął-Chłopaki, Sky i Halie 10 kółek. Reszta 5 kółek-oznajmił.

Pewnie się zastanawiacie czemu ja i Sky biegniemy tyle co chłopcy. Otuż trenerem jest członek gangu, do którego należymy.

Razem z przyjaciółką na lajcie zaczęłyśmy biegać. Po około 10 minutach skończyłyśmy. Gdy wszyscy czekaliśmy, aż inni skończą, dostrzegłam nie znanego mi chłopaka.

-Pewnie musi być nowy-pomyślałam.

Nagle do sali wpadł Will. Był bardzo zdenerwowany. Przewidując, że chce mnie zwolinić z lekcji podeszłam do okna otwierając je. Nowy dziwnie się na mnie popatrzył, chociaż nie dziwie się mu, ponieważ jesteśmy na drugim piętrze.

-Ja po Hal-powiedział szybko.

-Rozumiem, że mam ją zwolnić z wszystkich lekcji?-powiedział rozbawiony.

-Ta-odpowiedział krótko.

Ja nie przysłuchując się dalszej wymianie zdań wyskoczyłam z okna. Gdy znalazłam się na ziemi pokierowałam się w stronę parkingu. Szybko odnalazłam jego Jaguara XKR-S. Chwilę czekałam na Willa siedząc na masce auta.

-Złaź z maski-powiedział oburzony.

-To co się stało?-powiedziałam ignorując jego poprzednie zdanie.

-Powiem ci w willi-powiedział poczym wsiedliśmy do samochodu.
~~~~
Heyoo! ❤
Przepraszam za dość długą przerwe, ale nie miałam zbytnio weny :/ Niedługo postaram się dodać kolejny dłuższy rozdział :)
Gdyby były jakieś błędy napiszcie w komach ^^
-Naomi

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 15, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

DarknessOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz