Hei, sunt Mister Might-night, da poate ți se pare ciudat cum de, eu, o pisică in carne și oase, desigur și blănița mea cea splendidă, aș putea scrie . Ei bine pentru marea voastra surprindere nu sunt o pisică normală, insă stăpâna mea așa consideră .
-Hei Mister Might-night !!
Că tot vorbeam de stăpână, ea e Maia, stăpâna mea, nu-i așa că e frumoasă ?
-Ce faci tu, pisica adorabilă ?
De câte ori sa ii mai explic sa sunt motan, nu pisică. Oh, ai putea sa o lași mai ușor cu imbrățișările, mă sufoci . Asta nu imi place la Maia , o iubesc insă mă deranjeaza de foarte multe ori cu imbrățișările ei sufocante . Acum câțiva ani, când aceasta m-a găsit lângă gunoaie, habar nu aveam ce mă aștepta, mă consideram norocos că o persoana ca ea imi va deveni stăpână . In primele săptămâni părinții lui Maia nu au fost de acord să mă păstreze. Dar cu timpul aceștia au inceput să imi ofere compasiune și iubire, hehe știam eu că ii puteam cucerii, așa cum o să cuceresc și lumea in curând, și atunci o să infințez o lege prin care o sa interzic imbrățișările, adică serios chestiile alea sunt sufocante . Infine, să trecem la subiect, anul acesta Maia si părinții ei vor pleca in vacanță, undeva la mare , oare ce e aia mare ? Sper că nu e apă, urăsc apa, noi pisicile urâm apa mai mult ca orice . Aș vrea să merg cu ei insă aceștia au zis că pisicile nu au ce căuta la mare, Maia nu a ripostat la cele spuse de părinții ei cu gândul de a nu anula vacanța . In concluzie eu o să fiu liber timp de 3 săptămâni, 3 săptămâni fără imbrățișări sufocante . Aș putea să dau un party , ehe, ce party ? La cât timp am aș putea cucerii și lumea, oh glumesc, sau poate nu .
CITEȘTI
Mister Mightnight
AdventureMister Might-Night este o pisică care timp de 3 ani a locuit alături de o familie instărită impreuna cu stăpâna lui, Maia . Insă acesta iși dorește să fie liber și să viziteze locuri unde nu a mai călcat lăbuță de pisică, pe lângă toate acestea, MM...