1.

41 2 2
                                    

,,Čau kluci." Pozdravil Nakashi kluky. ,,Ahoj Nakashi." řekl MenT ,,Kerie !" Fenka doběhla k MenTovi a začalo dlouhé mazlení. ,,Nepůjdem do lesa ?" Optal se Gejmr. ,,Tak jo." Vzali si kufry a šli k autu. Dali kufry do kufru (WTF ! :D ). Jeli do společného bytu. Dali si kufry do společného pokoje. Dali Kerie vodítko a šlo se. Všude zpívali ptáci a vonělo tam jehličí. Něco zašustilo v křoví a labradorka zavrčela. Z keře se ozvalo opětovné zavrčení. Vyběhl z tama černý vlk s rudými oči. Kerie na něj zaútočila. Kousla ho do tlapy ,ale on ukázal tesáky zabodl je do Keriiných zad. Kerie se zkácela na zem. ,,Né....." Řekl MenT a začali mu téct slzy. ,,Jednou věcí to všach můžete napravit." Zazněl hluboký hlas vlka. ,,Budou z vás vlci." ,,Cokoli jen ať žije !!"Zakřičel MenT a okolo nich i Kerie se objevil černý kouř. Kerie se z otevřenýma očima postavila. ,,Tak co ?! Jsem mrtvá !?!" Zakřičela Kerie. ,,Obětovali jsme se pro tebe." Vysvětlil MenT. ,,Děkuji moc." poděkovala Kerie ,,Vy jste vlci !" ,,Kvůli tobě." Řekl s úsměvem Nakashi. ,,Jdeme si hledat dům." Řekla jsem. Kluci na mě hleděli i tak šli.  Našli jsme jeskyni kde ze země vyrůstal mech. Nádherné místo. ,,Půjdu lovit. Zůstaň te tady. Budu vás učit ,ale až ráno." Vysvětlila jsem. Kluci si Ulehli. ,,Počkej !!" Zavolal Nakashi. ,,Jdu s tebou." ,,Tak pojď." Odpověděla jsem. Oba dva jsme viděli králíka. Nakashi se do kůže vlka rychle vžil. Já vyběhla na králíka. Nakashi na veverku. Ulovili jsme toho dost. 2 veverky i králíky. Došli jsme do jeskyně. Kluci se na nás podívali. Ohrnuly pysky. ,,Co se vám na tom nelíbí ?" Zavrčela jsem. ,,Je to syrový !!" Zavrčel MenT. Podívala jsem se na něj : ,,Tak si sežeň jídlo sám !!" Ostatní zatím jedli to co měli. MenT odešel. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 14, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

VlciKde žijí příběhy. Začni objevovat