Octombrie-Iunie

9 1 0
                                    

"Timpul este o fiara care are nesfârșita răbdare de a înghiți timpul".
Nici nu spuneam  bine doua cuvinte și trecea o zi. Timpul se scurgea repede , asta era  clar. Treceau luni de zile în care totul era perfect: aveam note mari și echipa de volei era cea  mai buna din seria de sud a Moldovei. Clasa a V-a era perfecta pana în ziua de marți în care îmi "smulgeam parul din cap" când vedeam ca Denis reușea sa facă maxim la toate testele iar eu abea puteam face de trecere. Nu puteam sa îmi explic cum putea un băiat care făcea de un an sa facă maxim la un test la care eu mă pregătesc de doi ani.  După un timp nu îmi mai bat capul cu acest subiect , pentru ca nu pot sa știu cum și ce gândește acel băiat.
        Lunile se scurgeau octombrie... noiembrie... decembrie... ianuarie ...februarie ...martie... aprilie... mai ...iunie . În timpul acestor luni echipa de volei reușise sa se califice pana în finalele turneului ieșind pe locul 7. Un loc foarte bun având în vedere ca aceasta echipa nu a ajuns niciodată în finale pana atunci.
          Era iunie ... vacanta era aproape  ... și totul era atât de frumos și plin de viață. Tot ce aveam în minte era ca vacanta ce vine o sa fie de vis, sau așa credeam?! Într-o zi la pregătirea de la engleză aud ca cei doi băieți , Denis si Octav,  vin și ei cu mine în vacanta din Turcia ( tata a primit o oferta de vacanta în Turcia alături de colegi lui de la serviciu și fiindcă directorul era antrenor de baschet i-a luat și pe elevii lui / și da , tata e profesor ). După ce am vorbit pe tema asta cred ca in  vreo 10 min am ajuns la ideea ca o sa am o vacanta întoarsă cu susul în jos , însă nu îmi pasa era vara ... aproape VACANTA ... fără scoala ,doar cu o gramada de teme (pe care cred aveam timp sa le fac). Nu aveam griji pentru ce va urma. Tot ce știam este ca mai sunt 2 săptămâni pana la vacanta și ca deja se simte mirosul unei frumoase perioade de relaxare.

*******Sper ca v-a plăcut capitolul și celelalte din urma . Îmi cer scuze dacă s-au mai strecurat câteva greșeli gramaticale și ca nu am mai scris de mult timp , de asemenea îmi puteți lasa în comentarii părerea voastră despre carte. Legat de capitolul următor o sa mă străduiesc sa îl termin cât mai curând.*******

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 14, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

DESTINUL Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum